• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Jo - nu får det se till att ta sig nästa gång. För maken har belag oss med alkoholförbud i tron att det kommer att ta bättre. Visst är det kul när han engagerar sig, men någon måtta får det väl vara?!?

Vi dricker ju knappt nåt ändå, nåt glas då och då. Tror minsann jag ska belägga honom med godisförbud också - får se hur bra han tar det. (DET lär slå betydligt hårdare.)

• nu är jag fruL

mindre förresten'
    Fyyyyyyyyyyyyyyy vad trist med mensen Faaaaaan att hon inte kan hålla sig borta!
    'och samma sak för dig nenne...fast du har fortfarande hopp om något annat eller

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeej
    neennnnneeee
    vår alldelses egna totalgalning

• nenne78

frullan
    jooeenäeee *viskar* jag tror att det är hon... Men ingen fara på taket - nu ska vi försöka passa på att resa, hitta ett flott hus och njuta av varandra. (om jag intalar mig detta riktigt hårt kanske äggsmeten stannar kvar och steks färdigt)

• nenne78

hörde ni? Jag lät nästan på PRICKEN som Brittan!

• Liten med Mindre

Hej FruL!
    Kul att du är tillbaka. Hoppas att du haft ett trevligt "lov". :)

• nenne78

apropå att jag ska till Thailand (om ni inte har märkt det förr så skriver jag helst om mig själv)
    Cicci med flera som varit där - var ska man åka? Vi har bara bokat one night in Bankok *dansar disco*

• nu är jag fruL

ha ha ha nenne
    gör du även som brittan och låter bli trosorna
    då kanske det inte är å konstigt att du inte hittar aladåben...
    ja menar var ska den fastna då

• nenne78

Frullan
    iiiik! Så måste det ju vara! Å det är DÄRFÖR som det drar om bena så inåttahelvitti. Mina långa hårstrån står rakt ut!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???