• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jag får följa efter Midnre till toan, jag sitter helt rödögd här på jobbet!!!!!!

Frullan, när jag kommer tillbaka efter att ha fräst näsan så vill vi höra din resa och dina symptom, vilken dag fick du plusset?

• Liten med Mindre

Tillbaka *rättar till anletsdragen*

När kommer listan :? Den med alla symptom och tips?

• Bröllopstokiig

Det var verkligen den bästa nyheten!!!!

• mugglesfan

FruLlan: ÄNTLIGEN!!! (Som Fylking säger)
    STORT GRATTIS!!! Jag ryser! Mina hår (inte de mellan benen dock men alla andra ) står rakt ut...

aaaaahhhhh, vad kul!!!!

Vi har saknat dig här FruLlan, det var lite tomt under julen. Och så är man borta i 1h på ett möte och så klagas det på att man inte är aktiv

• mugglesfan

FruLlans plus måste ju ge er andra kämpare nytt hopp?! Jag menar men endo och allt...

Där ser du koko - kom igen!

• mugglesfan

Nenne: jag tror inte det påverkar ett skit om du får brunt klegg på teststickan. Men själv brukar jag kissa i burk - verkar krångligt att träffa stickan tycker jag

Men brukar du få brunt klegg före mens? Det har jag aldrig haft innan men före plusset var det så.

• Liten med Mindre

Fast av någon anledning känns det i alla fall tungt att cykla i uppförsbacken. :(

Jag är så eländigt blödig när det är mensvecka. (OK, annars också för den delen.) Men det är skojigare att böla över något plussitivt i alla fall. :)

• Telemarkgrrl

Shit pommes frites, det var det roligaste jag har hört i år, FruLlis!!!!

Ett stort fett GRATTIS, gumman!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???