• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Mindre: förmodligen var det så att det tog sig först (och grav-hormonerna gjorde dina bröst större) men sedan blev det något fel så att embryot stöttes ut. Men vi är flera här som varit dösäkra på att vi varit gravida och sedan har det tagit på riktigt gången efter det... Jag håller tummarna stenhårt för nästa gång!

• mugglesfan

nenne: det är nog ingen nidis (nidisen kommer så tidigt som 6-7 dagar efter ÄL) men däremot har vi ju haft lite brunt några dagar före mens, några av oss som plussat (Cicci, jag, ...)

Kom ihåg de kloka visdomsorden som jag fick höra (när jag var så nere för att jag trodde mensen kommit): it aint over until the red lady sings!

• gosnosen

hej på er,

en smygläsare här som för samma kamp som er här i tråden. har precis fått "bevis" för att femte försöket har misslyckats och vi tänkte nu lägga in en storstöt till nästa äl. vill därför fråga er kloka flickor här ang. mängd rosenrot och bisolvon ni har tagit. åt en tablett (om dagen) extra stark rosenrot under förra cykeln, vilket dock inte verkar ha hjälpt. tänkte därför lägga till bisolvon den här gången, men undrar hur mycket man bör ta? tack på förhand!

• mugglesfan

Det är ju inte alla som har nidis (jag var ju lite otydlig där ), det kan ju ha tagit ändå...

• mugglesfan

Hej gosnosen! Välkommen i tråden!

Cicci (som är vår RR- och Bisolvon-guru) rekommenderar nog att man börjar med Bisolvon samtidigt som RR, dvs from mensens första dag (var det väl?). Jag tror hon rekommenderar 2 tabletter Bisolvon om dagen(?).

Själv åt jag ingen RR men däremot Bisolvon, en tablett om dagen, en vecka runt ÄL. Dvs började ca 4 dagar innan ÄL och fortsatte tills jag trodde ÄL var slut (jag kollade inte med stickor den gången). Varannandagssex runt ÄL. Då tog det för mig på 5:e försöket...

• nenne78

mugglesfan
    nä, jag hade lite koll på att nidisen skulle i så fall ha varit tidigare, jag har ju BIM imorgon. Ingen fara! Noterar intresserat dock att även ni plussare hade skådat den bruna smörjan - men tror inte att det är en skenmanöver för att man ska börja studsa.

Men OM mnan nu skulle vilja testa sig ändå, blir det galet om det kommer brunt gujs på stickan??

• gosnosen

tack mugglesfan! då blir det en tur till apoteket i eftermiddag.

• nu är jag fruL

Hallåååååååååååååååååååååååååå

hejsan alla mina älskade trådisar!
    Hur mr ni

GOTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING på er alla!!!!!!!!!!

jag har inte hunnit läsa ikapp det ni skrivit de nästan tv veckorna jag varit borta. Frgan är OM jag kommer hinna läsa ikapp någon gång...
    men men

Hoppas alla mår bra
    jag har saknat er

• nenne78

alltså jag tror inte att min bruna klet är någon förgrej för ett plus - men hoppas gör man ju i alla fall fastän jag INTE SKA AAAAARGHHH

• nenne78

heeeej fruullllaaaannN!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???