• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

gott nytt år!

• pirr!

Brudsommar-
    nej jag har inte skrivit något före för jag trodde ej att det var så.
    Har haft känningar för många år sedan men har inte kännt av något på flera år så då tror man ju att allt är som det ska.
    Nu kom dock ett rejält anfall så nu måste jag börja äta piller..

• BrudSommar2006

Men vilken otur pirr, speciellt som du trott att allt varit bra. Hoppas att du får tag på informationen du söker i alla fall.

Gott Nytt År på er alla!

• sweetstreet

Pirr!!

Skickar kramar till dig genom cyberrymden!!!
    Förstår att det måste kännas som en enorm besvikelse, men jag tycker du ska försöka få tag på nåogn läkare och/eller så mycket info du kan hitta om medicinen och ev biverkningar vid graviditet etc.
    Hör efter om det t ex finns någon annan medicin som du kan ta som inte påverkar missfallsrisken eller så. Ibland finns ju olika mediciner med olika biverkningar. Man ska ju i varje fall tala om att man aktivt föröker bli gravid.

Med din ÄL i helgen vet jag inte vad jag skulle gjort. Det beror ju på hur allvarlig situtationen är för dig med anfall och så. Om risken för anfall är överhängande så kasnke du måste ta din medicin. Och isåfall kan du ju föröka satsa på ÄLen nästa månad när du förhoppningsvis fått veta mer om medicinen och ev bytt. Men om du tror att risken är minimal så kanske det går bra att skippa medicinen nu tills du fått mer info, och isåfall kan du ju köra på denna ÄL???

Hm, det var kanske inte mycket till råd precis. Men jag hoppas verkligend et löser sig med detta!!!!

Kram igen!!

• sweetstreet

muggles,
    vad bra att allt verkar fungera fint när ni skrev in er och att du inte fick "skäll" av BM!!!! ;)

Hoppas nu att dina bröst inte blir fullt lika ömma som Jessies för det lät väldigt jobbigt.

Själv borde jag "jobba" idag men har ingen lust alls. Men jag måste så det är väl bara att ta sig i kragen och börja skriva. Tumtidelitum..... Hm, kanske ska man ta sig nå´t at äta först?!

• mugglesfan

pirr: ååhhh, vad tråkigt! Jag kan bara hålla med sweet - hon sa precis det jag skulle ha sagt. Jag hoppas verkligen det finns alternativa mediciner för dig!

• mugglesfan

Förresten så måste det inte alltid vara positiva tongångar här i tråden tycker jag... Det är väl inte sådant livet är helt enkelt (bara positivt alltså).

• mugglesfan

Hej sweet: vi hade gjort inlägg precis samtidigt - kul att tänka sig att du sitter där på andra sidan jorden och skriver

Nä bröna är inte så ömma som Jessies och det är jag tacksam för. Men sjukt nog är jag lite glad att de ömmar ändå

Nu fick jag en sipp vin av mannen! Fredagsvinet... som han får ha för sig själv numera.

Men sweet - det kanske är lättare att jobba idag när det är mindre aktivt här i tråden?

• mugglesfan

De har fan en bugg här på BT. Jag är helt hundra på att jag inte skrev ngn glad gubbe efter "bara positivt alltså" i förra inlägget. Irriterande...

• sweetstreet

hehe muggles,

Ja dessa smiley-gubbar dyker upp lite här och var när man skriver!
    Ibland på de mest opassande ställen faktiskt!!!
    men det känns soim om de flesta känner till det och fattar när gubben-i-lådan poppar upp på fel ställen....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???