Hej Muggles!
Nej du jag är platt som en pannkaka! Var lite svullen i vecka 9, som du skrev innan i tråden, när tarmarna ändrade sig lite och man var gasig o så, men det har gått tillbaka nu. Jag ser helt normal ut! Man ser ingenting på mig, vilket jag är glad för!
Vecka 12 säger ju jag, men BM säger nog vecka 11+2
När vi gjorde vul så sa gynläkare att jag skulle ha den 15-16/7, så då har jag flyttats fram lite, kanske var den där natten jag lipade efter sex utan den kanske blev till tidigare
Ja ja...
Log när jag läste dina hispiga inlägg om MF o MA, där ser du!!!!!!!! hahahaha visste väl att du skulle hamna där du med
Jag är lugn nu, jag har accepterat att naturen har sin gång och jag kan inte påverka om bebisen vill komma ut eller stanna kvar eller att jag mår bra osv...
Hispig ag mat är jag inte, och det kommer jag inte vara, jag äter allt som jag åt innan och skiter fullkommligen i alla varningssignaler, som du skrev Muggles, till slut ska man ha en lista på vad man FÅR äta snarare än inte
Åt jätte mycket blåmögelost i jul, men nu när jag snart går in i vecka 13, så ska jag tänka på att kanske bara äta upphettad sådan, eftersom moderkakan tar över snart och då lever bebisen på mig och inte på gulekroppen!