• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan
    usch känner mig lite lugnare nu efter ha fått höra snartis ljuva stämma. jag fick bara lov att ringa... oroar mig för dig hjärtat!

jag pratar nog för alla här inne när jag säger att vi kommer hålla ALLA tummar och tår.
    KRAMAR så det skriker om det.

cicci: jag är korkad så att det är lite pinsamt...men vilken helg menade du???? nu i helgen den 6 eller helgen efter det typ....hmmm 13:e
    ?

pucko frullan

• mugglesfan

Min BM sa att det absolut inte är ngn fara att dricka innan man vet att man är gravid. Själv la jag av helt när jag plussat (förutom som Cicci att jag smakar en mun på vin som mannen dricker) men eg tror jag inte det är ngn fara där i början.

Men när BM förklarade att fostret (sedan när det har blivit ett foster alltså) inte har ngn lever och att alkoholen därför inte bryts ner utan cirkulerar flera ggr via fostervattnet, så kändes det bra att inte dricka ngt (inte ens lättöl). Men jag tycker alla gör som de har samvete till, jag dömer ingen.

Missbildningar kan det bara bli om man dricker kopiösa mängder. Men det som kan hända är att det påverkar intelligensen, att barnet inte blir lika intelligent som det kunde blivit. Allt detta enl BM. Frågar är hur de har mätt upp detta rent vetenskapligt (en sund skepsis har man ju). Hur kunde de veta hur intelligent barnet skulle ha blivit? Förmodligen har de testat på möss... och hur intelligenta är de på en skala?!

• Snart så....

Frullan tack för att du ringde. Det värmde jättemkt att få prata med dig.

Tack alla andra, som sagt nu är det bara att avvakta. Har varit jätteledsen men tänker inte kasta in handduken än.

• start september

Snartså, håller alla tummar jag kan för dig. Tänk vad måmga tummar det blir här i tråden sammanlagt! Kram!

• Liten med Mindre

Jag vill också ses!

Jag är ensam och övergiven lördag 13:e. Någon som vill fira ut julen då?

Kan kanske innan dess också. Måndagar fungerar ju.

• Snart så....

Jag ses gärna, är ju hemma och skrotar i två veckor.

• nu är jag fruL

snartis
    självklart hjärtat jag tycker om dig och oroar mig jöööö.
    Usch jag skulle bara vilja åka hem till dig och ta en kopp te med dig och softa och prata skit om din myom jag kan komma på mååååånga fula ord att säga om och till den

varför ska livet inte bara kunna vara enkelt?
    Varför kan det inte bara få gå enkelt och smärtfritt ?
    varför?

kommer tänka på dig mycket snartis! Jag ska ta och läsa på lite om myom nu så att jag vet vad det är jag är arg på

• Bröllopstokiig

Jag kan inte den 13e, det var den helgen jag inte kunde Men jag kan nu till helgen och sen när som helst

• nu är jag fruL

som sagt, jag ses jäääätttte gärna.
    lördag 13 låter perfa kan även nu i helgen...

• Bröllopstokiig

Men jag kan inte lördagen den 13e, snälla kan vi inte ta nu i helgen i stället?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???