• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

hehehe ja det var en syn för gudarna... aaahhh... hohohoh!
  • A.M.

Hej alla! JAg är ruskigt dåligt uppdaterad - men kan inte släppa tråden - har Mugglesfan plussat??? Grattis i såna fall! Vilken vecka?

Kramar till alla från ammande muminmamman A.M.

• sweetstreet

Heeeej A.M!
    Kul att du tittar in mellan målitderna!!!
    Ja muggles har plussat! Idag eller igår tror jag!!!!!!! :)

• sweetstreet

Jessie,

Alltså har du lagt upp bilder på "vår" hemsida eller har du mailat bilderna till någon???

Vore så skoj att se :)

• nenne78

dags för koko att publicera listan snart, så att A.M. kan hänga med! Å vi andra. Det känns om att det är många plussare nu!

ja, utom vi andra tokcyklande galningar då. hahahah!

• mugglesfan

JAg är enl FLs (ja jag var otrogen en kort stund) grav-uträkning i 4+1 el v5 (som Cicci skulle ha sagt). Woooäääähhhh, läskigt, redan v5!

sweet: du har också mejl!

Jag varnar att jag kommer att försvinna alldeles strax för att utföra ett mycket viktigt uppdrag (köpa gran). Mannen kommer och hämtar i vår blänknya V70 (hmmmm, kanske inte var så dumt att skaffa den iaf...).

• A.M.

Åh jag blir så glad när någon plussar!!! Nästan tårögd! Jag vet ju att alla försöker så ... är dessutom säker på att ALLA i tråden kommer plussa förr eller senare.
    Ännu en ouppdaterad fråga: Pick'n vet jag vem det är (lycka till på VUL, CicciL - är det på MammaMia, hos J-Å?) men vem är Kick'n? (Grattis Kick'ns mammma!)

• Storasystern

Heeej AM! Kul att du är här ibland! Kan inte du komma med lite berättelser från världen/livet efter att knyttet är framme så att vi som ännu inte plussat inte behöver vara fullt så avis på alla plussare?? För inte är det väl rosa hela tiden???

• A.M.

muggles: akta dig som sjutton för Familjeliv. Man blir helnojig av all konstig "info" där! Grattis igen!!!

Någon som vill se en bild på min lilla fusk-trådbebis?:
    minstoralillavarld.blogspot.com/

• mugglesfan

jessie: jag ser dig inte på sidan
    du kan förresten lägga in en bild själv (jag vet att sidan är ganska o-användarvänlig men gratis så...). Jag kollade precis min mejl men har inte fått ngn bild.

Jag måste inflika en viktig sak som min smygläsande kompis och jag kom fram till (vet inte om vi redan har dryftat det här - sorry i så fall): ju fler ggr det går utan att det blir ngt - desto högre procents chans att nästa gång blir ett plus. Eller hur?! (Vetenskapskvinnor, håller ni med?) Eftersom 7 ggr är medel så blir ju procenten vid 5:e/6:e gången högre än vid 3:e. Och kom ihåg att 8 av 10 par är gravida efter ett år! (Ok då, jag veeet att ingen av oss vill vänta ett år men en liiiten tröst kanske?)

Nu kom ju mannen. Sorry sweet, han väntar... Jag återkommer imorgon (el ikväll hemifrån!)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???