• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Vilken koll du har. Jag har BIM på torsdag och är helt övertygad om att det inte blir BIM utan buller och bång. Jag var så kopiöst stressad när jag hade ÄL sist så har det inte funkat förut så gjorde det definitivt inte nu.

• Lapinette

Har inte varit här inne så mycket då jag jobbat MASSOR samt att jag inte tagit den här omgången så allvarligt. Tror det blir detsamma även nästa gång ... så nästa hårdkörning det blir i februari (då vi är i SydAfrika).

• nu är jag fruL

jag vill också plussa!!!!!!!!!!!
    jag förstår att du får lyckokänslor muggles och det SKA du får!!!!!!!!
    Visst du har ju varit med ett tag så du vet ju att man känner att åhhhhhh ett pluss varför kunde det inte vara mitt. Men samtidigt så är vi ju alla SUPER GLADA för din skull. Ni har kämpat tappert gumman. och jag minns hur ledsen du var förra månaden. Njut av ditt pluss gumman!!!!
    Men det är snällt att du tänker på oss som är lika fertila som en glaciär ungefär

sweet kul at du vaknat
    hur mår du efter helgens eländiga mensjävel?

hur mår ni andra som fick eländet..... Uhhhh jag vågar inte ens tänka på hur jag kommer må när min mens kommer ....
    fy faaaaan.

• Bröllopstokiig

SWEET, bra jobbat med rosenroten. Jag körde nog 600, så det borde ju vara perfekt med dem du köpte, man ska ta en morgon och en kväll!

NU ska vi hålla tummarna för Frullan och CO. Det är eran tur nu!
    Det verkar som om det har tagit sig på 5e försöket för de flesta i tråden!!
    Kanske kan vara lugnande för Nenne mfl!

Jag sitter och LER för jag är så glad för Muggles!
    Tack för info om MF, jag sitter lite nojjig nu när jag har 0 symtpom och ska på vul i morgon, är rädd att de hittar ett ruttet dött katrinplommon där inne i morgon....

Tjingeling

• Liten med Mindre

Inga katrinplommon Cicci - du ska se att Pick'n är rund och slät som en persika. :)

• Liten med Mindre

Fast vi kanske ska skänka katrinplommonen till Muggles - de verkar ju behövas där. ;)

• mugglesfan

sweet: du har mejl! (äcklig direktöversättning jag vet)

cicci: ruttet katrinplommon - du e la för go!

Nu har jag precis snackat med min smygläsande kompis så att hon slipper informera sig via nätet (det visade sig att hon varit inne förra veckan och förstått att ngt ev var på g och sedan förbjudit sig själv att kolla mer, snällt ).

Lapinette: kolla sida 636 el 635 för där skrev jag detaljerat som bara den!

• Bröllopstokiig

Mindre: Ja du vi får ge dem till Muggles, jag är då INTE hård i magen

• mugglesfan

Sorry, 632 var det visst, herregud vad sidorna fylls på fort (men det borde jag veta vid det här laget)

• mugglesfan

Mindre: aaahh, var det det du menade. Satt här och la pannan i djupa veck men kom inte på det. Är tydligen trög både i magen och i huvudet!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???