• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Bisolvonkunniga,
    Hur många bisolvon ska man äta om dagen? # som det står på förpackningen?

• Liten med Mindre

Page: Tar enligt förpackningen.

• Storasystern

Nenne, om Mindre kan äta aladåb så kna väl du! ;) ;)

Jag vet inte egentligen varför man ska kolla upp sig, men det står i informationsblad och sånt att man ska göra en gyn-undersökning innan man börjar bebisverkstaden. Så eftersom jag är en duktig flicka så gör jag det!! ;) Lite sent, förvisso, eftersom vi redan börjat men, som det heter: Bättre sent än aldrig! :) :)

Page, jag äter 2 om dagen. Orkar inte släpa piller till jobbet så det blir ett på morgonen och ett på kvällen... Kanske är dumt, men det är enklare och mer ekonomiskt... inte för att bisolvon är så vansinnigt dyra, men ändå...

• Liten med Mindre

Åh, bra med påminnelse storasystern - hade glömt mitt lunchpiller:)

• Jessie76

Jaja, ta nåt som rimmar då för guds skull

Nenne, kör någon gång till tycker jag innan du börjar med stickor å sånt.

• Jessie76

Och dom här bilderna ni pratar om, varför har jag inte sett nån? Jag frågade tidigare, men jag vet inte om det glömdes bort Jag vill jättegärna se er jöööö

• Liten med Mindre

jessie - om du mejlar till kolijox1000@hotmail.com så ska jag försöka mejla lösen och sånt under dagen. Lägg gärna upp en egen bild där också. :) Vi är sååå nyfikna.

• Bröllopstokiig

sorry, kom lite akut-jobbgrejer ivägen...

pirr: jag testade med ÄL-stickor 3:e gången (i okt) och fick full böj. Då körde vi böjdagen men inget mer, det blev inte så. De två efterföljande gångerna, försök nr 4 och 5 använde jag inte stickorna men vid det laget hade jag ganska bra koll på min ÄL. Dels kände jag av den i äggstockarna, dels såg jag flytningarna. Jag hade tänkt köra med stickor igen om det inte hade tagit denna gång. JAg tycker det är ett bra hjälpmedel för att lära känna sin kropp.

• Bröllopstokiig

Page, kör 3 ggr om dagen, det gjorde jag och jag blev gravid! Jag tog med mig till jobbet, ska det vara så ska det vara ordentligt, enligt mig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???