• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

ååååh jag har ju inte BIM förrän efter nyår!!! varför ska man behöva vänta så länge?!?!?!?!???? NÄ, nu bestämmer jag att man bara behöver trycka i naveln så sätter proceduren igång! *petar med pekfingret* ääfan jag vågar inte!!!

• pirr!

Tack för titten och loginuppg. koko!

Muggles: körde ni med ÄL-stickor eller?

Funderar på det inför nästa ÄL. Varken maken eller jag orkar hålla på konstant i 3 veckor för att gardera oss och det hjälpte ju inte ens förra gången...

Lunchdags!

• pirr!

Eller först också:

tack för redogörelsen. läser med stort intresse!!

• nu är jag fruL

cicci. jag förstår.... har ju det likadant själv...
    ähh jag är vel lite fjantig kanske... nåja

var är snartis idag?
    Hoppas hon inte liggre hemma och mår illa

• nu är jag fruL

jag känner mig som värsta egocentriska mellanstadiebarnet som vill att alla ska leka NUUUUUUUUUUUu bara för att JAG vill det

• nenne78

fan, ska jag behöva krypa till korset och köpa stickor?? Vill inte... Hoppades att det skulle funka ändå (men vi har ju iofs bara försökt två gånger...) - blir det så blir det. Fast scenaroit hemma just nu är - fan! Vi måste ju kn*lla helst idag med!

• Storasystern

nenne, har du inte ens köpt stickor??? Vadå försökt??? ;) (från en som gick ut stenhårt med stickor... ;) )

Jag håller med om att det inte är så spännande att köra på rutin. Det tar liksom bort halva nöjet... :( Men om det är enda sättet så...

Jag har iallafall bokat in mig på en rutinkoll på mamamia! *stolt* Bara för att försäkra mig om att allt är OK "där nere"

• nenne78

storasyrran
    ääh jag hade ju koll på mina aladåber innan jag gifte mig och verkstaden öppnade. Men sen har de lyst (?) med sin frånvaro. Så jag tänkte att jag inte behövde stickor eftersom jag kände min kropp så väl
    Pyttsan, snacka om att jag får äta upp det! HAHA! Tack för den...

• nenne78

altså vi gifte oss i oktober och jag har haft 2 ÄL sen dess (going on third) så nu blir det alltså 3dje försöket. Borde få aladåben på onsdag eller torsdag. *kom igen nu, yello! Du hittar ut själv!*

• nenne78

bra att få träffa en BM! Vad kollar dem då??? Och hur?
    Har inte varit på annat än koll när jag åt piller för en herrans massa år sen och cellprovtagningar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???