• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Skärgårdsbruden

Hej tjejer,

Gravidhaggan ger sig till känna. Har inte hunnit läsa ikapp på ngr dagar för att jag mått så pissigt.

Någon som kan ge en snabbversion? Några som plussat? var ju en hel del som väntade BIM till helgen va?

• Liten med Mindre

Muggles fick ett + :)

• mugglesfan

Apropå Bisolvon, jag åt bara en tablett om dagen. JAg vet, jag går emot alla regler, först börjar jag för sent och sedan äter jag bara en istf 3. Obstinat flicka... Jag har ingen aning om det var Herr Bisolvon som hjälpte men vad jag märkte var en skillnad på flytningarna så ngt hände väl...

Jag fick en plötslig lyckokänsla innan lunch - det var såå härligt. Jag trodde först att jag inte var riktigt normal... Hoppas ni inte blir sura ni som ännu inte plussat, för att jag inte "uppskattade" det till fullo. Men jag känner mig jädrigt tankspridd - märker hela tiden att folk sagt saker och tittar frågande på mig och jag får fråga "ursäkta, vad sa du?"

sweet: om du läser detta - du som inte bor i Sverige - jag kan skicka mina överblivna Bisolvon-tabletter till dig som julklapp - det kan du behöva som uppmuntring. Jag tror du hade lite svårt att hitta rätt sort där borta? Jag har väl just nu ingen användning för dem (om inget går fel - måste lägga till det hela tiden).

Jag läste förresten på lite om missfall, träning mm. Och det verkar som om missfall orsakas av kromosomfel el annat som är fel från början, inte att vare sig träning, "små olyckor" (jag antar att de menar fall mm) el ngt som mamman har gjort. Så då kan jag åka skidor med gott samvete! Nu har jag bokat v5, då borde jag vara i v11 el så. Jag tänker mest på att få plats i skidbyxorna

• Lapinette

Har Muggles plussat!!!! Stort grattis tjejen!! Försöker läsa här med jämna mellanrum men ni skriver ju så förbaskat mycket att det är rent omöjligt att hänga med. Muggles - hur känns det, hur mår du?

• Skärgårdsbruden

Åhh vad roligt!!! :D GRATTIIIIIIIIS Muggles! Hoppas att du får må bra under din graviditet Kände på mig att du var gravid, du hade samma symptom som jag hade innan jag plussade. Kram till dig och till alla andra som fortfarande kämpar på!

• Lapinette

Nå vad hade du för sympton Muggles...en kort resumé för oss som inte har läst? Vad gjorde ni denna gång som gjorde att det lyckades? Vet att det är olika för alla men för oss som ännu ej har plussat är det alltid skoj att höra.

• sweetstreet

ÅÅÅÅÅÅ MUGGLES!!!!!!!

SUUUUUUUPERGRATTISSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :)

Jag är verkligen jätteglad för din skull! Någnstans tror jag nästan jag kände det på mig faktiskt.
    Och du är verkligen så himla gullig som vill skcika bisolvontabletterna över Atlanten. My God!!! Vilka tjejer ni är på denna tråden! Man blir liksom lite blöt i ögat.... *suckar och ler*

Muggls det vore verkligen så himla gulligt. Du kan maila mig på min så får du min riktiga adress! :)

sweetstreet_63@hotmail.com

Jag var faktiskt och inhandlade rosenrot i förrgår. Cissi, hur mycket tog du per dag nu igen. Sorry att jag tjatar (vet att jag frågat förut men nu har jag glömt och orkar inte bläddra i alla sidor vi skrivit). Jag köpte de starkaste vilkt var 500 mg per tablett.

Nu ska här laddas upp inför nästa ÄL! Banne mig!!!!!!

Mest försöker jga nog ändå ladda upp psykiskt inför "tandborste-sex". Det låter ju sisådär skoj... :(
    Men som sagt, vad f-n ska man göra! Man verkar hju inte direkt vara fertil som en äggsjuk groda eller nå´t så man måste kanske ta till värsta artelleriet??!

• sweetstreet

Hej Lapinette!
    Kul att se dig på tråden igen! :)

Visst skulle du BIMa i vekcan???

• sweetstreet

Klädde förresten granen igår. Mmmmm! Den blev jättefin!!!!! Var först o inhandlade julpynt eftersom vi ju inte har något här. Och sedan bakade jag lussebullar. jag vet att det är lite sent, men bättre sent än aldrig. Detta år blev de riktigt bra, Förra året inte alls. Men nu har jag lärt mig lite av mina gamla misstag med torrjästen och gasugnen! :)

Idag har vi julfest på jobbet så jag har även bakat "Swedish gingerbread cookies" som jag ska bjuda på. Det är "knytis" så alla ska ta med något. Ska bli kul eftersom det lär bli mat och kakor och godis från jättemånga länder eftersom vi är så många nationaliteter på jobet! :)

• sweetstreet

Fast egentligen känner jag inte för att åka till jobbet als denna veckan... Skulle helst bara vara hemma och ta det lugnt och mysa fram till jul.

Men men det går inte.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???