• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

är sweet påväg till jobbet nu eller? hon gjorde ett kort inhopp och sedan försvann hon.

fruLlan: det behöver inte vara så att du har missat rätt tidpunkt ifall det inte blir ngt - det kan ju vara ngt fel på ägget el simmaren också. Bara så du inte skyller allt på dig själv om det inte skulle gå vägen nästa gång Jag tycker det var en suverän idé som Cicci kom med att du skulle åka hem. Då slipper du iaf gräma dig över att du ev missade ÄL (du kan inte ha missat den med den frekvensen ni har haft under helgen!). Fattar du vad det kommer att vara STORT när TS plussar! Ha, ingen av oss andra kommer ens i närheten... möjligen koko då och några bubblare till

• nenne78

å jag rapar och har ont i magen. men har itne ens haft ÄL. Nä här är det värkmästaren i magen som härjar. AAAAHH!!

• pirr!

Har aldrig tänkt på detdär med att det kan vara fel på ägget eller simmaren- bara på att vi är usla på att tajma! Inte konstigt att man kände sig dålig nu när man omöjligen kunde ha missat ÄL helt med varannandagssexet och ändå fick både minus och äckeltantbesök.. Kanske ett dåligt ägg.. hmm. Inga fler bara!!!

Hungrig är jag med...

• Lapinette

Då skulle jag vara konstant gravid. Om hunger är ett tecken på graviditet. Jag är alltid hungrig! Själv har jag ju BIM på torsdag...var är mina BIM-vänner???!!!

Mina sympton - inga alls för jag är helt bombsäker på att jag inte är gravid.

• Liten med Mindre

Nä - inte hungrig. Var trött på choklad efter glöggfikat vi hade igår (fick typ 6 kartonger i present), och ändå har jag moffsat i mig ett antal bitar till ur andra kartonger och korgar på jobbet.

Här lär heller inte behövas några katrinplommon efter detta. :(

• Liten med Mindre

Men choklad höjer lusten va??? :?

Det var ju i alla fall liiiite mörk choklad på de praliner jag hittade.

• nenne78

mindre
    mörk choklad är tokbra, jag blir tokkåt bara jag tänker på choklad! ÅÅÅ SMEEETAAAAA!!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    bli tokkåt av att tänka på choklad.
    faan vad jobbigt det kommer bli när du ska ut på picknick i dkidspåret med dina barn nenne.
    Så fort ni ska ta fram chokladtermosen börjar du kvida och klämma dig mellan benen.

Snacka om att dina barn kommer tycka att du är pinsam

• nenne78

"mamma varför juckar du mot tallen?"

• nenne78

haderian hadera doppa snoppen i chokla'!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???