• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

näe det ska vara som de goda tryfflarna som står och ropar efter mig i tryckeriet. Men jag mår inget bra av att äta dem idag.

• nenne78

fast jag tänder mer på min man än på själva chokladen. Påå min möhippa strippade han för mig (och alla andra 12 tjejer) och hade skrivit e+p i ett hjärta med chokladsås *hoppistuds*

• nu är jag fruL

åh vad häftigt att maken strippade nenne
    shittans vad voolt
    jag skulle kunna döda för att maken skulle göra det...men det hade han ALDRIG vågat inför mina polare...

fasiken vad häftigt

• nenne78

japp! å han började som byggjobbare med hjälm och allt (min hetaste dröm om något - de hade tänkt på ALLT!!!)

aaaaaaaaahh jag blir alldeles till mig bara jag ätnker på det!!! GGGgggggngngngngngngn oooooiiiiiååh åhå åhåhhhhååååå....

• nenne78

fast han var bra kalas för det var svensexa för honom med. Så dessutom var det väl en 15 killar som också skulle titta på.
    Stackarn hade dessutom ett par kalsonger med bara rep i ändan och ett tjurhuvud som "påse" för klockspelet som lät "möööuuuu" om man tryckte på mulen. *s*

Men han var sååå sexig!!! ÅH!!! *hoppistuds*

• sweetstreet

wow Nenne!!!!!!!!

Hahahaha :D :D :D :D :D

Skrattar så jag hoppar här i stolen!!!!!!

*torkar fnisstårar ur ögonvrån*

• sweetstreet

Muggles, du har också mejl ;)

Och ja, jag försvann för jag åkte till jobbet. Och sedan var jag tvungen att jobba lite också... hu!

Men nu har jag kaffepaus!!!!! :) :D

• sweetstreet

eftersom amerkaner inte vet vad "fika är" har jag gett upp hoppet om att ha fikasällskap, så numer brukar jag fika med er tjejer!! :)

Och det är det bästa fikasällskap man kan ha!!!!!!!!! Jag looooovar!!!!!! :)

• Jessie76

Happ, nu har jag mejlat bilder. Men bara me bröllop för det är dom enda korten jag är till min fördel

FruLlan, visst hade du väl 6 före böjen oxå? Bara för min nyfikenhet

• viktualia

Nenne... nu MÅSTE jag gå på dass... för nu har jag garvat mig alldeles kissnödig.....

VILKEN SYN!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???