• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hej nenne
    vinkar glatt med ena handen och slänger en släng puss

• nenne78

hehehe fryser i livmodern! Förlåt, men jag fick en sån konstig bild framför mig, och dessutom med en blå gubbe... Nu ryser jag med! *burrrrrrr*

• pirr!

fryser i livmodern- fantastiskt uttryck!
    Måste finnas med i listan efter eftersträvansvärda symtom!!!

• nenne78

*plockar slängpussen med höger kind*

ooohhh kvitter kvitter, vad mysigt!

• nu är jag fruL

pirr.
    ja de är helt otroligt hur attans svårt det skall vara. Folk hade ju 15 ungar förr i tiden...varför kan inte vi få till en enda liten sak

fast det är ju klart...de började ju skaffa barn när de var 12 och super fertila..

vill ha en blinkande lampa för ÄL och en siren för pluss

• Liten med Mindre

FruL, kanske går det att knyta en julröd halsduk runt magen och hoppas att det blir varmt i mumindalen? (Tyckte det lät så gulligt med mumindalen. :) )

• nenne78

lysande fruLlan! *weeeeooooowweeeeoooooweeeeeooooo*

om ni hör det ljudet, då vet ni att det är dags att vända blad.

• nu är jag fruL

mindre
    jag gillar också mumindalen

hmmm knyta en julröd halsduk runt...hmmm varför inte. Alla tycker ju redan att jag är tokig så....

• Liten med Mindre

Är ägget som mig så stannar man hellre kvar på ett ställe där det är varmt och gott, än kallt och ruggigt.

På med värmedynan också!!

• pirr!

Just det.. tänkte inte på det! * skäms och känner mig som 150 år med ett endaste ägg kvar att befrukta*
    Skulle ju börjat redan med första kärleken som 14-åring, men tyckte då till och med att kyssar var äckliga.. tror knappast att sex hade varit nå´t för mig då..

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???