• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

precis nenne
    Då behöver man ju inte testa och ha sig. När larmet går japp då vt man
    att det är bara att ställa ner ölburken man sippar på och längta ett år till nästa öl

• pirr!

Åh, kommer ju alltid för sent. Skriver långsammast i världen!!!

• nenne78

haha fast hur gör man då med de små glada simmarna, de vill ju inte ha det så varmt?? Jag inbillade mig att eftersom jag brassade på så med stolsvärmen i bilen precis efter ÄL första gången så blev det inget. Så nu låter jag bli den knappen... hahaha!

• nenne78

pirr
    nä huva! En annan har iofs samma karl som när jag var 17, men i så fall hade jag haft en 11-åringnu och hur gulliga är de??? huuöööhhh

• Liten med Mindre

Nenne - när ägget väl kommer till livmodern har simmaren redan krupit in och smält ihop sig. :)

• nu är jag fruL

ha ha ha mindre
    vilket fackspråk du använder
    smölt ihop sig
    det gillade jag

• nu är jag fruL

mina fingrar är för tjocka... det blir bara fel

och snart är det jul då ska dom bli ÄNNU tjockare

ÄTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nenne78

mindre
    hmmm... men då var det nog för att de inte hann komma så långt utan eldades upp på vägen. Jo. så måste det vara. De hann inte se ägget innan fffsscchhhhzzzztttt!

• mugglesfan

Nu är det gamla glada takter i tråden, lite mer plussitivt!

fruLlan: det måste vara ett symptom att du vill ÄTA!!!

Jo lusten finns nog kvar och jag menar ju inte att ni bara ska köra en vecka runt ÄL, hemska tanke Men alltså, om man börjar tröttna... Fan, jag vill ha sex fast jag har plussat, hade det inte varit för lusten så hade det ju varit ganska meningslöst ha ha
  • nu är jag fruL

muggles
    Skojar du
    det är ett super tydligt symptom.
    och eftersom jag inte hunnit äta lunch och är super hungrig så MÅSTE jag ju vara supr gravid ...
    eller hur!
    super hungrig = super gravid

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???