• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    när mitt pluss kommer ska min bubbla heta Boris
    jag tycker det passar

By the way så har jag int i livmodern och svidande bröstvårtor...men det hade jag förra månaden med. Men et är lite kul att inbilla sig symptom.

Hoppas att ni kan få till det trots stress och magkatarreer nenne.

Muggles tack för beskrivningen. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR detaljerade beskrivningar

puss

• Page

Stort GRATTIS Mugglesfan! Och tack för redogörelsen!

• mugglesfan

Mindre: aha, det hade jag ingen aning om! Jag har lärt mig så mkt här (jag märker det när jag kan redovisa en massa för mannen därhemma...)

Jag glömde förresten ett symptom till: nästäppa i ena näsborren både sön morgon och idag. Lustigt, för jag är inte förkyld. Men Cicci nämnde visst det också...

• nenne78

frullan!
    Om din ska heta Boris ska min heta Grus-Britt - vilket radarpar!!

• mugglesfan

Ja ni lär inte slippa mig här i tråden, jag lär väl fortsätta med mina monologer... hehe

Boris är mkt snyggt!

fruLlan: glöm inte köra på ett litet tag efter du tror du haft ÄL. Jag tror det kan vara det felet jag gjorde. Första gångerna med stickor fick vi till det på böjdagen men inte fler ggr förrän ÄL antagligen var över. Och uppenbarligen levde inte våra simmare så länge (el så var det ngt annat fel).

• Frejis

Jättestort grattis Muggles :) :) :) och tack för den detaljerade beskrivningen, det behövs :)

Måste säga att tråden känns väldigt plussitiv. Det har ju blivit ganska många plus de senaste två månaderna :)

• nu är jag fruL

Grus-Britt
    ha ha ha du är ju knäpp...men M YCKET bra namn tycker jag

jo köra efter Äl. Jo jag fick ju bör i torsdags och sen körde vi på bäde fredagen och lördagen också. I går orkade vi bara inte...
    men man får vel hoppas att det räckte. Faaan vilket tugnt jobb det är att försöka bli gravid
    det hade man aldrig kunnat tro

• Jessie76

Ni är för söta - tack, fast det är inte sååå farligt

Ärtan funkar väl?

Den skillnad jag kan säga om "smärtan" i livmodertrakten mellan mens och graviditet:
    Vid menshelvetet ( ) gör det mer ont i hela magen, nära huden/utsidan. (hmm... feel fre to ask när ni inte fattar )
    Vid graviditet (har varit så 3 gånger iaf för mig...) gör det ont/ilar det i livmodertappen. Typ rätt in i mumindalen mitt i kroppen.

Har jag rätt ni andra? Hade ni likadant?

Snart lunch....mmmm

• mugglesfan

Jag har inte känt ngt i livmodertappen (var sitter den? nä skämt åsido, inget i den trakten), däremot har jag känt i sidan av livmodern, typ på insidan av bäckenbenen. Vid skratt, hastig vridning av kroppen el hosta så sticker det till.

• Bröllopstokiig

Hej hej...

Nopp, jag tycker vi i tråden säger att det blir SLICK'n, bnestämde ni Pick'n till mig så bestämmer jag slick'n till Muggles

Muggles, jag kommer åka skidor i mars. Då är jag väl i 5 månaden eller i vecka 25 eller nåt. Så ÅK, man ska inte ändra livstil för att man är gravid. Jag ska till Dubai med, sen ska jag till London och en massa annat kul som kanarieholmarna Jag tänker leva som vanligt så länge jag kan!

Jepp Muggles, jag hade nästäppa ett par dagar innan BIM, det var ngt jag funderade på faktiskt och typ det ända symptomet...
    Bisolvon gör underverk! Jag tror på det!
    2 st Bisolvonbebisar i tråden, he he
    Sen på BIM dagen sved det till i ena booben, det funderade jag med över, även att det var 3 sekunder!

Jessie: Vad ska vi ha till din bebis då, för namn, Dick'n, jag tycker faktiskt det ska var liknande namn, så inte ärtan, inte kul...

Nu ska jag till min barnmorska för att ta ett blodprov inför mitt NUPP test som jag har i början av januari.

Jag har svinmycket att göra nu innan jul, sitter i möten hela tiden, så om jag försvinner ett par timmar vet ni varför, jag vill hänga här mer FruL mfl, men jag hinner inte!

Puss och Kram hela dan

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???