Hej hej...
Nopp, jag tycker vi i tråden säger att det blir SLICK'n, bnestämde ni Pick'n till mig så bestämmer jag slick'n till Muggles
Muggles, jag kommer åka skidor i mars. Då är jag väl i 5 månaden eller i vecka 25 eller nåt. Så ÅK, man ska inte ändra livstil för att man är gravid. Jag ska till Dubai med, sen ska jag till London och en massa annat kul som kanarieholmarna
Jag tänker leva som vanligt så länge jag kan!
Jepp Muggles, jag hade nästäppa ett par dagar innan BIM, det var ngt jag funderade på faktiskt och typ det ända symptomet...
Bisolvon gör underverk! Jag tror på det!
2 st Bisolvonbebisar i tråden, he he
Sen på BIM dagen sved det till i ena booben, det funderade jag med över, även att det var 3 sekunder!
Jessie: Vad ska vi ha till din bebis då, för namn, Dick'n, jag tycker faktiskt det ska var liknande namn, så inte ärtan, inte kul...
Nu ska jag till min barnmorska för att ta ett blodprov inför mitt NUPP test som jag har i början av januari.
Jag har svinmycket att göra nu innan jul, sitter i möten hela tiden, så om jag försvinner ett par timmar vet ni varför, jag vill hänga här mer FruL mfl, men jag hinner inte!
Puss och Kram hela dan