• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • pirr!

Tack för tipset! Mycket lättare än att gissa!

Min mailadress: pirr78@yahoo.se

Vore jättesnällt om någon förbarmade sig över mig så jag också får titta på fina bilder. Okej ett nytt försök

• nenne78

vad finns det för namn nu'rå?

Pick'n
    Kick'n
    Dick'n
    Lick'n
    Hick'n
    Slick'n
    Vick'n (den är paxad till viktualia - bäst att sätta igång nu gumman!!)

Det var ju inte så många, ska det räcka åt oss alla? *biter på naglarna*

• _koko_

You have mail pirr! :)

Kom ihåg att bilderna är publika, dvs det krävs inte inloggning för att titta på dem (fast jag har inte förstått hur man söker sig dit om man inte kan direktlänken?)!

nenne - sjyssta namn! :D

• pirr!

Svårt läge. först till kvarn känns lite väl tufft och stressande..
    Kan vi möjligen tänka oss

• mugglesfan

Tack tack tack för alla grattis!

Visst räknas väl din ärta till trådkusinerna Jessie?!

Jag lider också med er som fick tant på besök i helgen. Det enda jag kan säga är att jag verkligen vet hur det känns! Och förra gången var jag så ledsen och besviken att jag grät i en hel timme. Kände mig helt patetisk men jag var så säker på att det aldrig skulle funka och bara grävde ner mig totalt. Jag blir inte ledsen om ni känner dubbla känslor, typ "men jag då, när ska det hända för mig". Skriv ur er det bara, jag var ju själv ärlig när ni andra plussade. Man blir glad när andra plussar men känner samtidigt att man så himla gärna vill själv.

Nu till rapporten!
    Hjälpmedel: Bisolvon
    Ställning: missionären
    Frekvens: varannan dag en vecka runt ÄL

Jag hade med Bisolvon och RR till Thailand men det blev bara att jag åt Bisolvon, jag började inte riktigt så tidigt som Cicci, utan runt en vecka före ÄL, åt tom jag trodde ÄL var slut. Medan jag åt Bisolvon så var mina flytningar mkt mindre än de brukar så jag trodde först att det ev inte var ngn ÄL den månaden. Sedan när jag slutade kom flytningarna tillbaka och då såg jag till att vi fick till det en gång till och det kan ha varit den gången som gjorde det (el Bisolvonet).

Jag har inte legat med benen i luften utan gjort mig av med rester med en gång .

Ända sedan ÄL har jag haft en hel del stickningar i livmoderstrakten. Sista 6et den ÄL:en var på tisdagen för snart två veckor sedan. Förra söndagen (dvs 5 dgr senare) kom det en brunorange flytning (tror det var nidis). På måndagskvällen hade jag skitont i ena brösten, kände även av det andra men mest i ena. Hade svårt att koncentrera mig på vad tjejkompisarna sa när vi fikade.

Har varit hård i magen vilket är väldigt ovanligt mig. Har jag problem med magen är det alltid för löst. Sorry, nu blir det specifikt! Har jag då tagit i när jag gått på toa så har det kommit aprikosa flytningar. Har haft "dragningar" i korsryggen som är ett vanligt menssymptom för mig ända sedan förra veckan, som tydligast i fredags. I fredags kom även den där bruna slemmiga flytningen så jag trodde först jag fått mens. Men sedan hände inget mer. I lördags var jag "edgy", klar PMS-varning. Såå lurigt det här, så likt mens...

Så, nu tror jag att jag fått med allt. Sorry, det blev väldigt långt och specifikt det här men den som inte är intresserad, kan ju hoppa över...

• mugglesfan

Jag tänker på min som att det är ett litet knyte därinne, så Lilla Knytet. Annars har jag alltid tyckt att Urcellen Ellen är ett roligt namn Annars kan jag tänka mig att ta Slick'n (men det var inte så den kom till! inte enbart iaf)

• nenne78

hihi muggles! Intressant att läsa Jag lovar att jag inte ska mörka något när det är min tur att blota alla mina sympotm och kroppsfunktioner, så det känns tryggt att ni adnra här har lagt ribban (öhöhöh nuts nuts).

jag bör ha ÄL den här veckan, men just nu har jag så ont i magen (förmodligen magkatarr) så jag är inte så väldans pippsugen. Men man får väl bita ihop.

• Liten med Mindre

Tack för redogörelsen Muggles. Tyvärr kan du nog räkna med mer hård i magen-tid framöver. Har läst att det är vanligt under graviditeten pga att relaxinhalterna får även tarmarna att "slappa" till sig (de är ju också muskler).

Kanske något som har prövat graviditet förut kan det där bättre?

• nenne78

Urcellen Ellen gillar jag med! Å pyret. Eller Knyttet!

ÅÅÅÅÅÅH jag vill också pluuusssaaaaaaaa!!!!

• mugglesfan

Nu måste jag snart informera min kompis som smygläser den här tråden och vet om mitt nick, så hon inte får reda på det via internet, det hade känts fel

Cicci: skulle du iväg och åka skidor nästa år? Jag funderar på om inte det är ok att åka i v5 - då är jag i v11 (om allt går bra). Man borde väl inte ha så stor mage då ännu? Ngn som vet - Jessie? (Visst, jag förstår att det är individuellt, men ung...)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???