Tack tack tack för alla grattis!
Visst räknas väl din ärta till trådkusinerna Jessie?!
Jag lider också med er som fick tant på besök i helgen. Det enda jag kan säga är att jag verkligen vet hur det känns! Och förra gången var jag så ledsen och besviken att jag grät i en hel timme. Kände mig helt patetisk men jag var så säker på att det aldrig skulle funka och bara grävde ner mig totalt. Jag blir inte ledsen om ni känner dubbla känslor, typ "men jag då, när ska det hända för mig". Skriv ur er det bara, jag var ju själv ärlig när ni andra plussade. Man blir glad när andra plussar men känner samtidigt att man så himla gärna vill själv.
Nu till rapporten!
Hjälpmedel: Bisolvon
Ställning: missionären
Frekvens: varannan dag en vecka runt ÄL
Jag hade med Bisolvon och RR till Thailand men det blev bara att jag åt Bisolvon, jag började inte riktigt så tidigt som Cicci, utan runt en vecka före ÄL, åt tom jag trodde ÄL var slut. Medan jag åt Bisolvon så var mina flytningar mkt mindre än de brukar så jag trodde först att det ev inte var ngn ÄL den månaden. Sedan när jag slutade kom flytningarna tillbaka och då såg jag till att vi fick till det en gång till och det kan ha varit den gången som gjorde det (el Bisolvonet).
Jag har inte legat med benen i luften utan gjort mig av med rester med en gång
.
Ända sedan ÄL har jag haft en hel del stickningar i livmoderstrakten. Sista 6et den ÄL:en var på tisdagen för snart två veckor sedan. Förra söndagen (dvs 5 dgr senare) kom det en brunorange flytning (tror det var nidis). På måndagskvällen hade jag skitont i ena brösten, kände även av det andra men mest i ena. Hade svårt att koncentrera mig på vad tjejkompisarna sa när vi fikade.
Har varit hård i magen vilket är väldigt ovanligt mig. Har jag problem med magen är det alltid för löst. Sorry, nu blir det specifikt! Har jag då tagit i när jag gått på toa så har det kommit aprikosa flytningar. Har haft "dragningar" i korsryggen som är ett vanligt menssymptom för mig ända sedan förra veckan, som tydligast i fredags. I fredags kom även den där bruna slemmiga flytningen så jag trodde först jag fått mens. Men sedan hände inget mer. I lördags var jag "edgy", klar PMS-varning. Såå lurigt det här, så likt mens...
Så, nu tror jag att jag fått med allt. Sorry, det blev väldigt långt och specifikt det här men den som inte är intresserad, kan ju hoppa över...