• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Storasystern: Jag vet att jag gav min bror i den åldern prenumeration på en tidning han gillar/gillade. Det är en ganska bra julklapp faktiskt!

• Storasystern

CicciL, det var en bra idé! En tecknings-tidning kanske... *funderar*

• Liten med Mindre

Ååå - grattis Muggles! SÅ OTROLIGT SKOJ!

Ett Jul-plus! :D

Och massor med kramar till er som inte fick plus i helgen, så otroligt irriterande och jobbigt, även om man misstänker hur det ska gå. :(

Det blev pizza-mys istället för dejt i fredags. Men jag gaskade upp mig i alla fall så att den blev hembakt. Och inget vin. :( Vill inte öppna en flaska själv och han var inte sugen. Fast att vi inte fick vin hade andra positiva effekter. Vi var inte såå trötta när vi skulle sova. :)

Julpyssel med kolakokning och annat slutade i ett glöggångande adventsfika igår med en massa trevliga kompisar. Så förutom att vi är trötta är vi på rätt bra humör inför ÄL-veckan. (Testar med stickor för första gången.) Enda orosmolnet är ju att mannen ska jobba natt ikväll, och kommer att vara slutkörd minst fram till onsdag.

Kanske skulle införskaffa något uppåttjack...

• Jessie76

Grattis Muggles! Men du känner rätt, för det ÄR så det brukar kännas. Man blir inte riktigt BARA glad - man blir fundersam oxå Superdupergrattis!!!!
    Eftersom min grav inte räknas in i trådkusinerna så får man väl gratulera att du kvalade in

Usch vad tråkigt för er andra som fick den där dumkärringen

Koko, du verkar så duktig och realistisk! Och du med Victory! Hoppas hoppas hoppas

• nu är jag fruL

godmorgon

muggles
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    åh vad kul ÄNTLIGEN. Fy vad glad jag blir. grattis, grattis grattis. !!!!!!!!!1 Bättre julklapp kunde ni inte få.
    Bra jobbat

till moppy, pirr och sweet vill jag säga att jag lider med er. Fy faaaan. VARFÖR kom eländes tanten
    usch jag tänker på er tjejer.

cicci. jo jag förstår, vad jag ville säga med min lille cicci-efterlysning var att vi saknar din ständuga närvaro i tråden. MEN jag förstår precis att det intekänss lika stännande att hänga här kanske.
    men vad jag ville säga var att det vore så himla kul om du och även ni andra som plussat stannar kvar hos oss menskrigare

puss till alla
    Grattis igen muggles
    och kramar till alla som mensdeppar

• nenne78

wooooohoooooooooo graaatttiiiiiss muuuugggglleeeesssss!!! *skriker så högt det går* :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

• pirr!

Jag vill också få till såna fina glada gubbar. Okej här kommer ett försök;
    ser glada ut här i alla fall!

Skulle gärna vilja vara med och titta på er sida med granar och sån´t trevligt? Hur gör man då?

• nenne78

vafan jag skrev ju med versaler!

Jessie, JAG tycker iaf att din ärta (eller har den blivit som ett hallon nu? ) räknas in bland trådarnas bäbisar!

• viktualia

Pirr!! Precis ovanför rutan där man skriver finns det en länk med texten "Smiley i texten, se här?"

Klicka där så ser du hur man gör för att få fram alla skojiga gubbar!

• _koko_

nenne, de där D som blir d har jag också råkat ut för, undrar vad det beror på...

jessie, du väntar i allra högsta grad en trådkusin!! Den har bara inte fått nåt namn ännu... :D
    Hehe, Cicci, du kanske kan bjuda på Dick'n?!! hur smakar det jessie?

pirr! - om du lägger ut en emailadress kan någon av oss som har länken maila den till dig!

Blir inget grankort just nu, provade men det blev skitdåligt i dagsljus... Och änglarna var omöjliga att få fokuserade. Grrr, teknikens under (hade jag haft manuell fokus hade jag ju kunnat fixa det).

Nä, nu är det bäst jag hoppas in i duschen så jag inte missar mitt tåg sen och blir sen till frissan!
    Kram på er, återkommer nog i eftermiddag om jag inte kroknar alldeles. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???