• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victory

Oj, koko! Visste inte vad ni gick igenom! Som Sweet säger känns ju ens egna problem nu som petitesser *skäms*! Verkligen starkt av dig att lyckas behålla humöret efter såna motgångar! Men jag tror att det lönar sig, den starke vinner till slut!!

• Vänner-fan

Har egentligen inte tid alls att sitta här, men man bara måste ju kolla vad som händer...
    Vilken lättnad att i alla fall en en dina äggledare var ok Koko! Beundrar också din styrka och hoppas att det snart ska göra mindre ont!! Kramar!!
    Pirr och Sweet, jädrans skit! Kroppen kan verkligen luras. Nu får ni njuta av riktig glögg och champagne i jul och på nyår. Klen tröst, jag vet... (men jag kommer i alla fall vara lite avundsjuk när de fina vinarna öppnas på nyårsmiddagen, ska nog köpa med mig lite alkoholfritt så jag iaf får dricka samma färg) Kramar till er med och till alla andra goa tjejer på tråden!

• mugglesfan

Ska iväg och handla julklappar nu och har tyvärr inte tid att läsa allt men vad bra att du är tillbaka koko! jag ska läsa din historia i eftm.

Kikar även in för att se om pirr testat imorse...?

• mugglesfan

Aaaah, såg nu att du testade minus igår - ååååhhh vad tråkigt! Jäkla tant! Många sympatikramar....

• Bröllopstokiig

Hejsan!

Skönt att få en uppdatering koko! Vi har tänkt på dig!

Trist att det kommit minus i tråden, lider med er.

Muggles: hur går det, inga nyheter vad gäller dig?? Jag är toknyfiken!

Nu ska jag o maken ut o shoppa julklappar med. Debenhams i sthlm har 50% i hela varuhusete, kan jag rekommendera... jag hittade mycket smink (YSL till halva priset, otroligt!) o annat som perfym o kläder.

Massa Lycka till!
    Kram Cicci

• Moppy

Hej tjejer!
    Åhh vad skönt att operationen är över nu Koko och att du äntligen fått SVAR! Du är så duktig, tjejen! Hoppas du mår bättre i helgen och får mycket ompyssel från din man :)

Pirr - tråååkigt med minuset. Vet precis hur det känns. Själv har jag imorse fått en svagt svagt brun flything, 3 dagar innan BIM. Usch, hjärtat hoppade upp i halsgropen och jag kunde tyvärr bara tänka på vad som hände förra gången. Orkar inte gå igenom det igen... *suck* ja ja jag ska INTE ge upp hoppet förrän det droppar rött i brallan...

Ha en skön helg alla och Muggles - jag hoppas på dig....

• Storasystern

Koko, vilken hemsk vecka för dig! Jag hade satt mig ned och tjutit för länge sen så jag beundrar dig för att du orkar!!!

Victory, jag läste för rätt länge sen om två homosexuella par som skaffade barn tillsammans via heminsemination! En av killarna lämpade över lite simmare i en burk som fraktades på tunnelbanan(!) till tjej-paret som använde någon slags sprut-sak för själva inseminationen! Och det funkade!!! Så det är klart att det måste funka för er också!!! Hejja!!

Själv var jag på fest med exet och hans gravida bimbo igår. Föga upplyftande. Jag provade frullans trick med lite vin innan festen, men det hjälpte inte nämnvärt. Var inte direkt på topphumör när jag kom hem.... :( :(

Pirr och Sweet - skit också! Jag hoppades så att det skulle funka!!!
    Muggles, hur har det gått? *håller tummarna*

• nu är jag fruL

KOKO:
    Så otroligt underbart att du är tillbaka! Du är min nya idol, så oerhört stark. Kunna gå igenom något så pass jobbigt och ändå tänka på andra ovh inte deppa ihop. Shit tänk om jag bara hade en tiondel av dinstyrka...vad glad jag skulle vara.
    Säg till om vi kan vara till hjälp under svallningar och klimakterie besvär... Kommer ihåg hur morsan var så jag kanske kan hjälpa ...

förlåt...dåligt skämt, men vi finns här!

Självklart att jag skulle ringa jag GILLAR ju dig

pirr och sweet: usch för i heeeeeeeeeelvete vad ledsen jag blir
    VARFÖR ska det vara så svårt?
    Hur ska man få det att fungera?
    VARFÖR????
    usch jag vet att det är meningslösa frågor men jag blir så uppgiven. Jag hoppades för er.
    Kramar och kramar igen

Muggles...hur har det gått. Vi finns här oavsett.

Sen måste jag bara säga lite så där utan värde kanske men
    Cicci:
    Jag saknar dina tokroliga galna inlägg. Du får inte vara i tråden mindre för att du plussat. ve behöver dig oavsett om du inte petar upp papper i muffen eller inte
    du är en frisk tornado
    så tillbaka hit gumman...fast det är klart...man KAN ha mycket att göra. och kanske är det inte lika angeläget om amn plussat. VAD vet JAG?

Själv utnyttjar jag min ograviditet till massor
    har precis korkat upp en flaska god chablis och ska göra mig i ordning för brakkalas

jag tänker på er !
    kram

• sweetstreet

Moppy,
    håller mina tummar för dig!!!!!!!

Muggles,
    hur har det gått!!????? är ju jättenyfiken. men eftersom du varit in på tråden under dagen men inte nämnde något skyfall så kanske det aldrig kom???????? :)

Och tack alla ni goingar som tänker och sympatiserar med oss som inte fick till de denna månadne heller. Det värmer!

• sweetstreet

Var är förresten lapinette?
    Visst skulle hon BIMa i dagarna hon med?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???