• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

japp det gjorde jag! Ok ingen stor milstolpe men en liten...

• mugglesfan

victory: läste förresten lite om heminsemination och det verkar inte alls vara så svårt som jag trodde, det verkar som om ni kör helt rätt metod!

Då ska det nog funkar för er också!

Ja det där med att inte lägga press på sin man när man så gärna vill bli med barn kan inte vara lätt.

En del av varför man så himla gärna vill är ju att man inte kan - man vill alltid ha det som man inte kan få så lätt. Jag vet tjejer som blivit gravida ganska lätt (typ på första försöket) och sedan börjat vela "men vill jag verkligen det här". Det är väl typiskt?!

• mugglesfan

sweet: dags att vakna nu och avbryta min monolog!

senaste rapporten från toabesök: bara brunt slemmigt, inget rött. Ganska lite också. Nu kom hoppet tillbaka, det kan ju vara en flytning a la Cicci (förlåt Cicci ). El så är det tantens förtrupper.

Ja ja, köpte iaf husvinet Penfolds till ikväll. Kanske hinner med en bläcka till och så en imorgon - då är jag ju uppe i 3 innan BIM (om jag nu inte redan har fått den, jag är väldigt förvirrad just nu, vet inte alls i vilken "fas" jag befinner mig).

• mugglesfan

Skulle kanske ha investerat i minst 5 gravtest för att beveka Murphy att ge mig ett plus. Så borde det funka va? Det var nog det felet jag gjorde förra månaden - jag köpte bara ett gravtest. Attans, borde jag ha förstått...

• Victory

muggles: förlåt för att du får prata med sig själv här! Men i alla fall jag sitter på jobbet och kan inte skriva HELA tiden, måste jobba lite också...

• Snart så....

du sköter dig bra muggles, fina monologer :)

Så länge det är brunt så är det plussitivt!! Håller tummarna för dig

• Victory

Nu blev jag ju nyfiken: var har du läst om "heminsemination" *nyfiken* Kan man googla på det?!?

• Victory

Vi hade Penfolds Rawson´s Retreat på vårt bröllop, supergott!

• nu är jag fruL

victory
    Jag håller med muggles om at det inte är en tråd för bara roliga inlägg. Herreguuuud då har du missat alla min a tusentals inlägg om att allt är kört och att jag hatar allt... depression...just det!

Faaan vad coolt! Heminsemination ! Vilka kämpartakter och vilken uppfinningsrikedom: Jag hoppas av hela själen att det lyckas för er! BRA kämpat.

• Victory

fruL: Tack! Det stärker verkligen med dom uppmuntrande orden! Nu kanske jag orkar kämpa en månad till om det inte blir nåt denna gången!

Ja, jag har nog missat en heeeeel del i den här tråden (jag upptäckte den ju nyss och har, av förklarliga skäl, inte orkat läsa ikapp...)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???