• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • pirr!

Helt korrekt aladåb-tolkning! Bra namn va!!

Heminsemination?

• Snart så....

pirr, tråden kan vara väldigt aktiv på helgerna...många BIMar denna helgen :)

• Liten med Mindre

Pirr - Sweet är säkert här och plockar upp eller behöver plockas upp hon med.

Victory - använde ni mugg - eller hur löste ni det hela i praktiken? Alla tips är välkomna inför nästa vecka. :)

• pirr!

hmm, dåså! Kanske att man skulle våga då? Kan bli svårt att hålla sig. Är generellt en väldigt kissnödig typ...

• pirr!

Blir inte mycket jobbat idag. Detta är ju beroendeframkallande!!!!

• Snart så....

SPECIELLT om man vet att man inte får gå på toa, JAG vet :D

• pirr!

Blev kissnödig bara jag tänkte på det * kniper frentesikt fast mig på stolen*

• pirr!

Kisspaus. Kommer snart tillbaka! )

• Victory

Ja, aladåb är ju självklart, kan inte misstolkas!

Pirr: Ja, på grund av min mans problem att leverera på rätt ställe (inne i mig) har vi varit tvungna att ta till "heminseminationsmetoden" i jakten på plusset. Vi byggde ihop ett eget "kit" bestående av ett glas och ett "insprutningsverktyg" (en tömd Lactal-tub, alltså en sån där liten tub med lång pip). Hoppas att det funkar ändå!

• Liten med Mindre

Blir spännande att höra hur det gick victory. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???