• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

näe jessie
    du har rätt...
    när det kommer till naturen och kroppen så vet man fanimej aldrig och det är jobbigt tycker kontrolllfreaket fruLlan

• nu är jag fruL

jessie
    det är INTE din skrivförmåga det är fel på...det är fruLlan som knappt kan läsa
    ha ha ha
    det händer på jobbet också ska jag säga.
    kanske lite lätt skadad i knoppen

• Jessie76

Skadad i knoppen av Sn*ppen eller? För mycket Dååååååå blir det inga beäääbizar jö!!!! Upp å hoppa

Är du i hålan nu eller hemma?? Varför min unga dam sitter inte du på din man just nu?????

• nu är jag fruL

varför jag inte sitter på eller varför jag inte SÄtter på
    ha ha ha
    eller jag kanske ska kombinera de båda
    sätta på genom att sitta på

näe make kraken fick lov att åka till jobbet för att hämta andan och samla spermier i påsen

men i eftermiddag är vi påt ( kå*t) igen

och jo jag har ju lärt mig det nu äntligen att inte ger barn...
    täääänk att det skulle ta så lång tid innan fruLlan fattade det

• nu är jag fruL

men jag åkte inte tillbaka rill hålan
    utan sitter hemma och...ja...hrmmm..JOBBAR
    oj då är det det det här kallas...

• mugglesfan

Hej på er! Nu har vi varit och hämtat ut V70:in (vad vi nu ska med den till! bitter? nä inte alls... )

Nja, har inte kollat om mer blod för då måste jag rycka ut ngt och har inget mer på jobbet så jag väntar till i eftermiddag och kollar den biten...

Men tusan också nu fick jag mer hopp igen - är det bra el dåligt? Lika bra att acceptera att tanten är här och bjuda in henne på glögg, supa henne full och klubba henne i huvudet, låsa in henne i en källarskrubb och inte släppa ut henne förrän om ett år igen?

• Snart så....

Muggles, det låter som en stålande ide :D
    Lås in tanten du, lovar att inte släppa ut henne....

• mugglesfan

Oj, jag spårade visst ur där litegrann...
    Men jag menar, börjar man hoppas igen så blir man ju besviken igen. Jag hade redan börjat deppa ner mig och acceptera faktum men nu blir det ju repris ifall det kommer ett syndafall; mer besvikelse en gång till sedan.

Men ni är snälla som försöker muntra upp en! TACK!

Och pirr - jag är såååå nyfiken på ditt resultat. Det låter superlovande men jag förstår att du vill vänta till imorgon. Lova att dela med dig så fort du har glädjeskuttat färdigt!

• Snart så....

BIL...vi ha ingen kombi men får nog att byta vår bil mot det hmmm...
    Shit det är mkt man inte tänkt på

• Snart så....

Tjejer ni vet vad som gäller för att på ett PLUSS?? Rejäl blecka dagen innan :D :D

Stämmer på båda mig och Cicci hahahah

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???