• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

sweet:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ du ska inte få mens jö!!!!!!!!!! det har vi ju kommit överens om. FAAAAAAAAAAAN vad ska den där tanten till nån av oss att göra. Håll dig borta kärringjävel
    usch gumman.
    Hoppas att mensen inte kom igån utan att det var lite konstiga flytningar. Men annars kan jag hjälpa dig att skrika och vara arg under eftermiddagen när du vaknat. Jag hatar nämligen mens så mycket att jag gärna är sur och arg på den när den kommer till andra också.
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

okej min egen lägesrapport

Blev mött på centralen av maken som hade varit och inhandlat gott fint vin. Sen gick vi förbi favvo sushin och köpte mat. Sen var vi hemma och mös järnet. Jag har inte varit hemma en torsdag på över 3 månader så jag hade världens fredags känsla eftersom det är då jag brukar komma hem.
    Självklart sommnade jag i soffan när vi låg och kramades... ha ha ha
    men det hör också fredagen till.
    Men vi hade mys 6 sen när vi gick och la oss. Bakifrån eftersom det ju ska vara bra om man har lutande livmoder.
    Vaknade även med ett rejält stånd i ryggen i morse
    men vi beslöt att låta maken samla mer simmare och ta en omgång på eftermiddagen istället.
    Ja nu har vi verkligen gjort vad vi kan under denna ÄL...Får se om det får något resultat...

Jaha så sitter man hemma och jobbar.

• mugglesfan

sweet: du sover nog nu men jag skickar massor av tröstkramar och jag kan berätta att det är precis likadant här. Kom precis till jobbet och skulle in här och rapportera att jag känner dragningar i korsryggen precis som innan mens men skulle bara på toa först. Precis likadana flytningar som du...

Men jag känner mig inte lika förkrossad som förra gången, mest bara tom. Jaha, inte den här gången heller då. Då sparar man ju in på ett grav-test iaf. Fast mensen kommer typ 2 dagar för tidigt så det kanske blev befruktat och fäste i livmodern (med tanke på ev nidis i söndags) och sedan blev det inget mer? Ja inte vet jag, ingen idé att spekulera heller.

Vi får trösta varandra sweetie!!! (När du har vaknat då...)

Och så får man väl hoppas på att det går vägen för pirr och Moppy!

• mugglesfan

Oj, här ligger ju min sug alldeles vid tangentbordet - såg den nu när jag kom imorse! Tack sweetie!

• BrudSommar2006

Jag har försökt läsa ikapp nästan en veckas inlägg nu, mycket att göra på jobbet i början av veckan och nu har jag varit hemma sjuk sedan igår, det är väl det där förkylningsviruset alla går och drar på.

FruL - fantastiskt bra beslut att åka hem!!!

Skärgårdsbruden - har du fått tabletter nu då att försöka med medan du är hemma?

Var på dietistmöte på MVC i veckan, det var jag som fortfarande knappt kan äta varm mat och ett rum fullt med glada gravida som allihop tydligen mådde hur prima som helst, suck.

På måndag är det UL och jag vill så gärna få veta vad det blir men jag har läst att de nästan aldrig kan se det.

• mugglesfan

Jag förstår bara inte hur kroppen kan lura en så. De där känningarna i bröstet har jag aldrig haft förut. Men jag kanske framkallade dem psykiskt bara för att jag läst om det här? Eller så har jag riktigt kassa ägg (el mannens simmare) så att även om det blir befruktat så blir det inget mer sedan. Jag
    är nog lite deppig ändå... Synd att du inte är vaken sweet!

• nu är jag fruL

muggles:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEJ inte du också
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Men vad skumt jag kan inte fatta det... du fick ju en nidis. Usch när nu blir jag ledsen.
    Fan fan fan faaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    jag vet att man inte ska spekulera men man undrar ju. usch skickar en stor lång kram...
    faaaaaaaaaaaaaan

fick bara lov att säga det igen
    faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

varför ska det vara så svårt? Här gör man ALLT och lite till men så fungerar det ändå inte. varför????
    Hur ska man göra för att ¨få till det. det är ju helt sjukt.
    usch

Brudsommar: fy det låter ju hemskt att inte kunna äta varm mat. stackare...

• nu är jag fruL

Jag förstår verkligen om du är deppig muggles. och med ALL rätt tycker jag. Om det bara fanns något som man kunde göra...
    men vi gör ju redan allt...

faaaaan gumman

• mugglesfan

Förresten, ni undrade vart jag tog vägen igår - vi hade julfest med jobbet.

Och jag fick givetvis höra "jasså du dricker snaps fortfarande" och jag mitt dumma nöt tänkte att "ja fast kanske bara några dagar till". Jo just det! Dream on baby...

Det här var 5:e försöket...

Ok, nästa gång är det hela kavalleriet: bisolvon, RR, stickor och varannandagssex som gäller! På't igen. Suck.

• mugglesfan

Tack för sympati frullan, man kan alltid räkna med dig! Det värmer...

Ska berätta för mannen ikväll så får han trösta mig höll på att skriva "lite mer handgripligt" men det blir det väl inte frågan om nu... Ja ja, kramar är inte heller fel...

• nu är jag fruL

faaan vilken okänslig kommentar: dricker du snaps
    att folk inte fattar hur sånt kan såra.

Välkommen till klubben som redan kör hela kavalleriet muggles. maken tycker att jag proppar i honom så mycket piller så han kan ta piller och mjölk till frukost istället för flingor och mjölk...
    känns ju onekligen lite så ibland...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???