• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lady o Lufsen

Sweetstreet:
    Jobbigt att vänta!
    Det tar ju sin tid att "producera" en beby och försök att njuta av den tiden också...Jag önskar er lycka till och hoppas på att mensen inte dyker upp!

Själv var jag helt övertygad om att mensen skulle komma- samma symptom som vid alla andra menstruationer och jag berättade för mina arbetskamrater att jag tyckte att det var så himla konstigt att mensen aldrig kom för jag hade ju ont på alla rätta ställen! Själv trodde jag att den var försenad för att den sommaren var så himla varm och jag klarar inte av värmen speciellt bra men så var jag gravid- minns det som igår.

• Lady o Lufsen

Zov så gott Sweetstreet!
    Och lycka till om vi inte hörs!
    Jag hoppas och håller tummarna!

• Lady o Lufsen

Lycka till alla andra brudar på denna tråd också såklart!

• sweetstreet

tack!!!
    Sov gott själv!

• sweetstreet

ok,
    senaste nytt från Sweet är att tantens förtrupper verkar vara på ingång. Lite molande känsla i mensmagen och lite typ lax-färgade (aprikos???) flytningar som ofta brukar komma innan det riktiga blodet kommer.

Jaja, jag VAR ju förberedd på att det skulle bli såhär! Men känner mig ändå jävligt besviken!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

Tyckte att vi faktiskt lyckades få till det riktigt bra kring ÄL denna månad.

Hur ända in i helvete ska man kunna få till det om det nu inte vill lyckas när man är aktiv dagarna kring ÄL??

Ok, jag ska erkänna, vi är inte lika stronga och uthålliga som Moppy verkar vara. För det orkar jag bara inte. Inte mannen heller. Tyvärr.
    Men MÅSTE man 6-a varje eller varannan dag i flera veckors tid för att lyckas bli gravid eller vad fan är det frågan om?!?!?!?!?!?!?!???

FANFANFANFANFANFANFANFANAFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Vet inte om jag är mest arg på tanten eller på mig själv som blir såhär besviken?

• sweetstreet

SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var bara tvungen att få skrika lite! Men eftersom ni alla sover er skönhetssömn så lär ni inte reagera. Men det är ändå skönt att få ut lite aggression och frustration! Hoppas jag inte väcker er...

• sweetstreet

Imorgon ska jag iallafall inhandla rosenrot!

Kanske kan man få lite mer sprätt på sina ägg då?

Sprättägg?????????

• sweetstreet

Nu ska jag äta middag.
    Och berätta för maken om att det nte funkade denna gången...heller... :(

Kanske ska man trösta sig med lite vin?!?

• Liten med Mindre

Skickar massor med kramar till dig Sweet. Eländes elände att det ser ut som att mensen är på ingång. :(

Lever själv i en jojo-värld, där humöret åker upp och ned utan förvarning. Riktigt jobbigt för oss båda. Fick utpekat för mig i går att det var ungefär likadant inför bröllopet, och när vi skulle flytta ihop. Undrar vad det är nu då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???