• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • pirr!

Frullan-
    bra jobbat! Stolt över er! Vilken make du fått tag på!

• nu är jag fruL

tack syster

ihhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    ex inte kul
    men med gravid bimbo
    ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    drick riktigt myckt innann och under festen så kanske dom försvinner i dimman

• pirr!

Japp- kommer garanterat rapportera (förbereder mig på tröstekramar...)

• mugglesfan

Positiva tankar:
    - jag är lyckligt gift och vi har det superbra
    - vi ska flytta in i ny lägenhet till våren
    - det är jätteskönt att få sova länge på helgmorgnarna (till skillnad från småbarnsföräldrar)
    - jag kan gå på afterwork precis när jag vill
    - vi kan mysa bara vi två på fredagkvällen med gott vin
    - kan åka på skidresa och åka en massa offpist
    - kan ha hela vår V70 för oss själva
    - slipper investera i barnvagn, barnstol mm

ja det finns ju hur mkt som helst!

vad är grejen med att skaffa ett litet knyte som skriker, bajsar och suger på ens bröst tills det blir sårigt?!

(jag låter väl inte alls bitter )

• nu är jag fruL

pirr
    kommer eländestanten till dig så kan jag garanterat utlova massa svordomar, förbannelser och hat men så klart även några tröstande kramar.

• pirr!

Bra tänkt!
    Just nu är sovmorgon det jag längtar nästan mest efter..

• Storasystern

Frullan, bra tips! De är dessutom de enda jag känner på festen, förutom festobjektet (en gammal kär vän)... BLÄ! Jag blir nästan lite illamående bara av att tänka på det... :(

• pirr!

Tack, Frullan! Du är att lita på!

• Bröllopstokiig

Hej svejs!

Måste med skrika ut FAN, men samtidigt fråga om det verkligen är blod som har rasat ut? Jag fick ju som en brunaktig flytning förra gången jag var gravid, som pågick i 3 dagar, så jag trodde jag inte var gravid... Man kan ju få en liten mini blödning när man skulle haft mens... SÅ som ni ser ger jag inte upp hoppet förrän det verkligen vräker ner!
    Om du nu är så att det gör det, så håller jag med, på't igen och kör hela kittet med RR, Bisolvon, vitaminisar och varannandagsex. Jag pallade inte mer efter alla våra försök ju, så jag gjorde ju världens kraftansamling, vilket funkade...

Rapport från mig: INGA symptom fortfarande. Jag inbillar mig att jag är mer kissnödig, för jag har gått upp mitt i natten ett par gånger Jihaaaaaaaaa
    Ni fattar inte vad hemskt konstigt det känns att vara i 10e veckan och känna sig så ogravid!
    Fick byta kostymi morse, kom inte i den jag hade tänkt först, så det kanske är ett minitecken, eller så har jag gått upp i vikt iallafall

Hejja Frullan, låter som ni hade super trevligt i går! LOVELY!

Så var det äntligen fredag. Sååå skönt, men hjälp vad veckorna har gått fort!
    Tog bilen till jobbet idag, min latmask, men jag kom på att jag skulle kunna åka iväg o shoppa lite julklappar efter jobbet Så då behöver jag ju en bil!

Nu ska jag ta och kolla igenom mina mail, har som vanligt prioriterat er, innan jag ens öppnar min mailbox på jobbet!

• nu är jag fruL

muggles
    Jag har också försökt med såna där pluss och minus listor...
    och trots att den sida som är för barnfri familj överväger med hästlängder så vill jag trots allt få ett pluss...

är jag puckad eller??????
    Det är ju massa fördelar med att INTE ha barn....så...varför böir jag då så ledsen när det inte fungerar?
    kanske dags att låsa in mig någonstans där man knyter skjortan bakom ryggen. jag verkar ju inte vara klok alls...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???