• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

pirr: japp jag är göteborgsbrud (jag hade faktiskt för mig att du bodde i götet du med - var det du som flyttade ner fr stockholm pga kärleken? ngn som skrev det här för länge sedan)

Jag kommer kika in imorgon för att se hur det har gått för dig - det verkar ju lovande att mensen är såpass sen.

Själv hade jag BIM nu på söndag så min mens kom tidigt denna gång. Uäääuäähhhh

• nu är jag fruL

hej cicci
    alltid lika kul att se dig

BRA inlägg. Där ser man!!!!! Lite blodiga flytningar behöver inte innebära dödsstöten. Vi fortsätter att hoppas lite till innan jag skriker faaaan igen
    eller?

• pirr!

Japp, stämmer. Kärleken förde mig hit (hihi poetiskt va?!)
    Vad fräckt att komma för tidigt.. Desto kortare till nästa ÄL då kanske!? Lagom till nyårsskumpan kanske?

• pirr!

Nä, nu ska jag ta och kila iväg och smygshoppa CB? Hur gör man detta diskret, utan att riskera stöta på kollegor eller chef? (apoteket ligger i huset jag jobbar)

• Snart så....

Hallå allihopa, sitter nöjd i mina nya stora/mjuka byxor. Inget som pressar över magen och mår mkt bättre av det

Ahhh skönt att vara hemma frullan!! Kanske en sån extra insats som krävs? :)

Usch vad trist Sweet och Muggles! Lider med er, massa kramar till er!

Moppy, mådde INTE illa innan BIM, kom nästan på en gång efter.

• Snart så....

Måste bara tillägga till Cicci inlägg, kör VARJE dag runt böjjen :D
    Det gjorde susen för oss....

• Storasystern

Cicci, du som är gurun här i tråden, hur länge skall man äta rosenroten? Bara fram till ÄL, eller hela tiden?
    Det måste funka nu, så alla knep som går att komma på måste testas! :)

• BrudSommar2006

CicciL - du anar inte hur otroligt avundsjuka vi andra är på dig som inte känner någonting!! Det är ju helt fantastiskt att du har sådan tur!!

Sedan har jag egentligen aldrig begripit innan jag började försöka själv, och i och för sig är jag tacksam att det inte tog så jättelångtid, men framför allt sedan jag började läsa den här, eller det var väl egentligen den första tråden, hur knepigt det faktiskt är. Att det kan drabba någon stackare kunde man ju tänka sig men att det ska vara så här svårt för så många, det hade jag i min vildaste fantasi inte kunnat föreställa mig, så naiv var jag.

Det är ju helt fantastiskt att ha den här tråden som stöd och att hämta goda råd från!

Men nu måste det bara börja komma fler plus!

• Snart så....

Dagens nya symptom: metall-smaken i munnen...
    Raparna/illamåendet har hållt sig borta idag *peppar peppar*, kan bero på att jag undvikit frukt och kaffe sen igår

• BrudSommar2006

Måste hålla med Snart Så, vi körde också varje dag runt böjen, men det är ju bara några dagar det är frågan om. Varannan dag vecka efter vecka tror jag inte att vi hade orkat.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???