Hej igen:
Jag körde RR från mensens första dag fram till böjjdagen. Jag körde stark dos (köpte svaga med tog dubbel så många). Bisolvon likaså, från mensens första dag fram till ÄL.
Bisolvon funkar för ganska många, verkar det som för det gör att man tunnar ut sekretet i muffen och simmarna tar sig lättare fram.
Min barnmorska sa att det bästa är att köra varannan dag, sen att det funkade för snartis med varje dag är en annan sak. Anledningen till varannan dag är att kvalitén på spermierna är bättre då. Hon gjorde en liknelse med de som inte kan få barn naturlig väg, och sa att när man lämnar sprmier för inseminering ska de vara mellan 2-3 dagar gamla!!!!!! Så med det i åtanke, körde vi på!
Vi fick böjj på en fredag morgon, körde en ända gång på natten mellan fredag och lördag, det var då det tog. Innan dess hade vi kört lite på tisdagen och onsdagen, för jag tyckte mig se min aladåber då!
Ja, jag är jätte glad att jag inte mår dåligt igentligen, men samtidigt känner man sig lite utanför när man inte har några som helst symptom. Även att jag har gjort vul och sett hjärtat slå, har man enbrännande oros känsla i kroppen att allt kanske inte är okej nu, trots allt.
Men men jag får min svar på tisdag, är allt bra då så kommer jag vara lungare, då är jag nästa i vecka 11.