• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Tjohej, vilken strålande skrålande kör vi kan bilda. :D

• pirr!

Tack för texten Jessie!
    Hur mår du förresten? Några symtom?

• nu är jag fruL

Det är bra cicci
    Du gör allt ordentligt. Ska det vara kalas innan pluss så ska det vara tre

Jag ska komma ihåg det innan BIM. Tre dagars fylla. det lär ju inte bli svårt eftersom man är ledig innan nyår.

Tack för tipset cicci. jag kommer hävda att jag MÅSTE kalasa för att få pluss för det har min guru sagt

• pirr!

"Aladåberna" så skulle kören heta?`Frågan är vilken repertoar vi skulle ha?

• mugglesfan

Cicci: vinglade du in hos maken där han låg och snarkade med testet i högsta hugg el stod han bredvid - jag tänker på tidpunkten...

Oj, gör det så ont med titthålsop? stackars koko

• Liten med Mindre

Ååååh, glömde bort alldeles - hur kunde det hända???

Igår åt jag ALADÅB! Kunde inte låta bli där den låg på julbordet. Tyvärr inte så dallrande som jag tänkt mig.

Måste erkänna dock - det var oerhört otäckt. Inte alls kryddning i min smak.

• Jessie76

Nope - Ont i stor-boobsen och känslig på magen, men annars är jag väl som Cicci gissar jag...

Jag vill verkligen att magen ska växa snart så vi får berätta för barnen - fan va det ska bli kul!!! Yngsta är sån där som älskar småbarn - hon leker alltid med dom små istället för dom i hennes ålder. Ni vet sådär gullig, går runt med å sitter å målar med osv... Svingullig e hon Det ska bli så kul å berätta för henne OCH sonen oxå såklart....

• pirr!

Kände just ett sting i magen.. fasligt likt mensvärk! Usch! nu blir jag orolig igen. Tänk om hon (tanten) väntat lite extra länge dennna månad bara för att slå till desto hårdare när man börjat hoppas lite..

• Jessie76

Men vaffan Mindre - du kan ju inte äta upp den!!!

• Jessie76

Testa nu Pirr........ Fan va nyfiken man blir!
    Nä, jag förstår att du vill va tillsammans med din kille men man blir ju såååå nyfiken

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???