• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

pirr, varför testar du inte ikväll? eller ska du halsa massa alkohol? :D

• pirr!

Stolt blivande storasyster alltså- hur gammal?

Skulle nog inte kunna käka aladåb nu- alltför många associationer - och framför allt så komiskt!!!

• Liten med Mindre

Jessie - jag smakade bara lite. :)

• Liten med Mindre

Pirr - det var ju just därför.
    Där låg en aladåb i skivor och plirade på mig från buffébordet. Skulle jag bara gå därifrån utan att smaka? :?

Inte utan att jag drog lite på smilbanden dock. :D

• pirr!

Maken är på julbord och jag tänkte ha en lugn hemmakväll SJÄLV!!! Kanske smygtestar och överraskar honom med glädjetjut eller ångesttjut i telefonen under kvällen... hmm värt att tänka på! Dock är det väl som högst koncentration i morgonurinen....

• Liten med Mindre

Tror nog jag kan producera en egen aladåb i helgen, av den andra sorten förstås. Nu börjar den aktiva perioden i månaden.

• Snart så....

Jo det är det men om du inte går på toa på flera timmar innan så borde det fungera.
    Jag gjorde ju ett nytt test i måndags på kvällen och plusset kom lika fort iallafall...

• pirr!

Mindre- hohohii! Aladåben är vår vän i jakten på det befruktade ägget. Kräver en ömsint behandling. Förstår att du inte bara kunde låta den ligga där!

• Victory

Vad är aladåb?! Är det en sån där slemklump som kommer ibland kring äl? I så fall har jag också haft det. Nu hoppas jag på ett plus i slutet av december (fast vi lyckades bara med heminsemination denna månad). Jag har haft lite känningar/stickningar men inga andra symptom än. Hoppas, hoppas!!!

• pirr!

Synd bara att tråden inte är så aktiv under helgen! Kan ju behöva er att plocka upp mig efteråt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???