• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • pirr!

Det låter lovande , muggles!

Tack för att du berättade, Victory! Jag tror på er och att ni kommer lyckas!!

Kram och go´helg!
    lär ju höra av mig ikväll eller imorgon när jag testat..
    pirr pirr i magen

• Victory

Lycka till, Pirr! Håller alla tummar jag har!!!

• nu är jag fruL

hej då pirr, vi hoppas på rapport om pluss

muggles
    just det det glömde jag kju nästan
    sennniiiiiiiiiiiiiiiiil

inget blod
    bara slem (visserligen rosa)
    ihhhhhhhhhhhhhh vad spännande!!!!!!!!!
    hoppet är inte ute förräns the red lady sings"
    oh vad kul

vic: näe jag förstår om man inte orkar läsa hela tråden det är lite för många inlägg....
    välkommen hit och jag äR verkligen råimpad över kämpar glöden. Sånt bara MÅSTE löna sig! Påt igen!

• Liten med Mindre

Näe, nu är livet orättvist! Skulle ju fått min uppiggande dejt ikväll - också har maken fått en massa akuta grejor på jobbet som måste göras ikväll, vilket betyder att jag får springa och fixa allt för att vi överhuvudtaget ska få det mysigt när han väl kommer ifrån.

Stackars honom som tänkt så mysigt! :( Stackars mig också, som plötsligt fick än mer att göra. *darrar på deppunderläppen*

• Victory

För att göra saken ännu värre kan jag ju berätta att det inte bara är "fel" på min man utan även på mig! Jag har ju så himla oregelbunden mens så jag vet ju aldrig när den kommer, ännu mindre när jag har ÄL eller BIM. Sist var cykeln 33 dagar, men gången innan det var den 71 dagar!! Oliiiiidlig väntan! Nu hoppas jag att den har ordnat till sig så att jag har mina vanliga 30-45 dagars cykler!

Jag menar inte att ni behöver tycka synd om mig, det gör jag så bra själv!

• Victory

Mindre: åh, vad tråkigt! Hoppas att du hinner och att ni får det mysigt ändå!

• nu är jag fruL

mindre: vad trist
    men tyvvär är det vel så att jobbet ibland förstör allt. Fasiken det som lät så mysigt...men det blir kanske en annan dag. och om du nu ska fixa allt kan du ju fixa precis det du vill ha...
    dålig tröst jag vet....

vic: Jag är också bra på att tycka att livet är orättvist och att det är mest synd om mig
    men 71 dar lät ju onekligen lite VÄL långt.

• Liten med Mindre

Ja - trist är det. Ni kan väl se er för var ni sätter fötterna, för nu är det en tappad sug på rymmen igen. :(

Vill bara krypa in under en filt och äta pizza och deppa. Hade jag inte haft mens förra helgen hade jag undrat om jag var gravid med dessa humörsvängningar. Nu kan jag ju tyvärr inte skylla på det. Då blir det så mycket jobbigare.

Mysfaktor lika med 0 i min hjärna just nu.

• Victory

Äta pizza under filt låter ju också ganska mysigt!! *försöker muntra upp*

• mugglesfan

Victory: här läste jag www.rfsl.se/ (googlade fram det)

Apropå din långa cykel - jag tror att du helt enkelt inte hade ÄL alls den månaden, dvs att den hoppade över en månad. 71/2 blir ju ganska exakt din cykel. Tydligen har man inte ägg varje månad så sånt händer. Men det borde betyda att du kan räkna med en cykel på runt 35 dagar?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???