• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Wow!!!!
    Tonåringar! Låter underbart!!!!

• sweetstreet

Faktum är att jag inte är någoon superbebisfantast. Jag gillar barn när de är lite äldre. Men kanske är just tonårstiden lite knepig, eller????

• Lady o Lufsen

Eeeehhhh...mja, underbart...jag vet inte om jag skulle uttrycka mig sååå poetiskt.
    Kul, hysteriskt, dramatiskt eller fixerat är väl mera nära verkligheten...

• Lady o Lufsen

Åh, jag höll ju på att glömma den fantastiska kryddan på moset- EGOTRIPPERIET!!!

• sweetstreet

jaja, fast det roliga måste vara att man känner igen sig?! Eller gör man inte det???

Tycker ibland själv att man minns glasklart hur himla ego man var och hur man resoerade.
    Kan ju tycka det kännns urbota korkat vissa saker man gjorde då, men det är änåd lite kul när man träffar tonåringar idag och man inser att det inte är så mycket som är förändrat ändå...

• Lady o Lufsen

Känner igen sig gör man ju hela tiden...och så himla roligt är det ju inte att göra det!!!

• sweetstreet

Hahahaha!!!!!!

jaja, vissa saker håller jag med om att man helst vill glömma.

Typ hela högstadiet.
    Vad fan är det för nå´t?!?!?!?!?!!!

Vem kom på den brajta idén att samla ett gäng hormonstinna ungar tillsammans som inte har något annat gemensamt än att de råkar vara födda inoms samma treårsperiod och att de bor på ungefär samma ställe?????

• Lady o Lufsen

Ja...högstadiet, vad säger man?

Själv då? Baby på G eller?

• sweetstreet

Minns en reklamfilm där de visade kostymklädda personer i ett kontorslandskap. Men de betedde sig alla som man minns att många gjorde på högstadiet. T ex en slipsnisse kom förbi en kvinna i dräkt när hon satt vid sin dator och kletade ett tuggummi i hennes hår! En annan kostymklädd kille skjöt snusprillor i taket. Och en prydlig kvinna fimpade sin cigg i en papperskorg. Ett gäng män med portföljer gruddades lite när de gick och när de passerade några kvinnor vid kopieringsmaskinen så knuffade de plötsligt till några av kvinnorna så de for in i kopieringspparaten med en duns!

Ja, det såg helt absurdt ut i den miljön, men man blev ju helt klart påmind om sin egen högstadietid! Vilken jäkla miljö det var egentligen!!!!!!!!! Och man inser plötsligt att vad som än händer så har man det rätt bra nu.... ;)

• sweetstreet

I wish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *djup suck*

Är inne på försök 4 men utan resultat än. Inväntar mensen som bör komma nu i dagarna. Inga som helst symptom på att den inte skulle dyka upp, så jag försöker bara ställa in mig på att det kanske blir nå´t nästa gånd...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???