• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

OOoooo!!!
    Ja just det du har ju redan "gått över tiden" som man sa på mammas tid....

Jag tycker verkligen det låter plussitivt!

• sweetstreet

Men Moppy, kanske ett mail???????

Du kan ju skicka på mail så blir det liksom inte alls officiellt!!!!!! :)

Jag kan verkligen högtidiligt lova och svära på att jag inte ska lägga ut din bild på nätet!

• pirr!

Hur var det med dig? Var befinner du dig, rent cykelmässigt?
    Jag är också för feg att visa mig, men är grymt nyfiken på resten av er!

• sweetstreet

Pirr,
    jag förstår förresten helt din "test-rädsla" också.
    Jag har bara testat en gång förut och då trodde jag verkligen att jag var gravid för jag gick nästan en vecka över tiden!

Men dagen efter jag testade minus kom mensen som ett brev på posten. Sååååå besviken. Och då tänkte jag att ä, jag ska minsann inte testa förrän det gått mnst 7 dagar över tiden!
    Och så tror jag fortfarande att jag känner.

• sweetstreet

Jag ska BIMa nu i helgen. Men eftersom jag har typ noll symprom, men känner av mina vanliga pms så försöker jag menatlt ställa in mig på mens och NÄ.

• pirr!

Vet precis. Har också testat en gång bara. Gick då sex dagar över tiden och fick mens med den värsta mensvärken jag någonsin upplevt på natten efter att jag testat(fick hoppa av bussen vid ett av motorvägens mot kvart i sju på morgonen och spy)

• pirr!

Jag tror inte på symtom.. (har ju själv inga ju) förräns motsatsen bevisats i form av minus eller PLUSS.
    Viss har vi väl en symtomlös gravid här i tråden- Cicci- eller vem var det?

• pirr!

Kanske kan jag sno inlägg 6000!!!! Vore ju sååå coolt
    Var är vi nu?

• sweetstreet

Oj låter nästan som mig förutom att jag slapp spy.

Jag tror iallafall att det var ett "tidigt missfall" jag fick för jag blödde mycket kraftigare dåoch hade mycket mycket ondare än vanligt.

Och särksilt som jag kände av "symptom" innan som superömma tuttar och svullen "kvinnomage" t ex, så tror jag det.

Och därför tror jag inte på denna månaden eftersom jag känner nada.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???