• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Muggles, det har du helt rätt i! Man ska fortsätta leva och inte snöa in sig på babyverkstaden.
    Även om det inte syns något så kan du må piss och INTE VILL åka skidor.

Säger bara se på mig, mår apa och är bara i v5! Fast mår man som Cicci så är ju allt grönt.

• Utpala

Kan man inte åka skidor om man är i vecka 17? Alltså med tanke på fallrisken är det väl inte så bra, men annars kan man väl?

Att åka längdskidor måste väl t.ex. nog gå bra i vecka 17? I teorin åtminstone...

"En som inte varit gravid men vill bli"

• Moppy

jag älskar också att åka skidor, brukar åka varje år till Alperna, men har inte bokat ännu. Tänkte boka reguljärt en lång helg lite senare, om det inte blir någon bulle....

Jag är dock en riktig smöråkare, så jag håller mig från pucklar ändå...

• mugglesfan

svidande bröstvårtor - det låter ju förresten plussitivt frullan

det börjar bli olidligt spännande nu tycker jag. ska jag behöva gå på RR, Bisolvon, ÄL-test och varjedagssex nästa gång... Denna gången körde jag bara Bisolvon, tänkte trappa upp långsamt

• mugglesfan

Jag alltså inte BARA Bisolvon, hade ju varannandagssex också (denna gången menar jag)

• Utpala

Äh såg att ni redan diskuterat det!
    Alltså blåa backar tycker jag borde gå?!
    Sen finns ju alltid längdskidåkning, motion är ju bra, även för gravida. Så länge den inte är för våldsam...

• mugglesfan

Snartis: det är jättesvårt att föreställa sig att man mår så piss som tex du gör. Skulle man göra det så får man väl avboka el ligga i stugan och spy när de andra är på afterski

Den bästa metoden är kanske att boka en skidresa - med Murphys lag i åtanke så borde man bli gravid direkt!

• nu är jag fruL

muggles.
    Japp tror också på gamle Murphy så boka du ...

fast jag vill ändå veta vad testet visar

japp heeeeeeeelt otroligt vad snabbt mina symptom kom
    12 timmar efter ungefär

faaaan jag är ju helt skadad.
    Är det verkligen lagligt att så här galna idioter som jag skaffar barn

• Snart så....

JAAAAA Frullan, galningar som du blir säkert bästa föräldrarna!! :D :D
    När man får kämpa/längta som många av oss gör för att bli gravida blir nog bästa päronen.

• Storasystern

Muggles, där sa du nåt! Murphy vill ju alltid ha ett finger med i spelet...

Tricket borde alltså vara att boka upp sig på något man absolut inte kan göra om man är gravid - typ Lapinettes vin-resa till Sydafrika - då borde man ju bli på smällen direkt bara för att j-vlas...

Hmmm, tål att tänkas på! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???