• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

sjuren i skogen skulle vel garna ihjäl sig

*garvar så jag ramlar av stolen* AJ slog huvudet i golvet....

FruLlan... dina korrfel är verkligen BÄST ibland...

ska vi gissa att du tänkte skriva
    tjuren i skogen skulle väl garva ihjäl sig...

Men GARNA ihjäl sig... håhåhjaja.. och "sjuren"... låter som finsk brytning...

• nu är jag fruL

ha ha ha vickan

ha ha ha
    det såg jag inte

det går lite fort ibland... mcyket snigelslem på tangenterna

Djuren skulle det stå och garva...

• Frejis

FruL, vilken ÄL(g)historia :) det blir nog en liten bebis ikväll ska du se. När man anstränger sig så mycket som du och din man gör blir det ett jättePLUSS nästa gång. Jag tror det :) du får väl avlägga en INTE alltför detaljerad rapport om ÄL kvällen.

_koko_ Hoppas att allt har gått bra :)

muggles - väntar med spänning på BIM. Tror nog att Pic*n och Kick*n får en liten kusin snart.

Själv har börjat med ägglossningstest. Inget utslag ännu. Det är kanske rr som gör att även min menscykel har blivit kortare, 26 dagar.

Jo, ni som kan så mycket om allt möjligt, en OT fråga: jag behöver några tips på julklapp till maken. fullständig idétorka här :(

• Storasystern

Go Frullan, Go Frullan!! *viftar med pom-poms* Klart att du ska åka hem! Hurra!

Jag har laddat upp med RR och ska till apoteket och köpa bisolvon idag! Nu j-klar! Så RR "skyndar på" ÄL??? Det låter ju fantastiskt! Jag har eeevighetslång cykel och några dagar kortare vore fantastiskt! :)

Snart så, jag har en kompis som köpte akupressurarmband på apoteket när hon var gravid, det hjälper tydligen till att ta bort illamåendet. Kanske kan vara något???

• Skärgårdsbruden

Hej allihop,

Nu har jag släpat mig upp ur sängen en stund för att visa ett livstecken till er. Mår så pissilla och känner mig bara ledsen... usch.

Men ngt som muntrade upp mig var att Frullan drar hem till maken för att bli påsatt! Way to go, bruden! Helt rätt! Skit i jobbet!

Syrran, jag har provat armbanden och de hade ingen direkt effekt på mig, men de kanske funkar för andra, så testa du med Snartis. Annars är ingefära, som ngn skrev jättebra faktiskt.

Här kommer instruktioner för ingefärsbrygden: Skala en bit (10 cm) och skär i små skivor som enkronor. Koka upp med vatten och låt koka några minuter. Drick som te med honung. Rätt så gott till och med! Och det kan vara ngt även för er som jagar plusset. Stärker nämligen immunförsvaret påstås det och är bra för ömma magar, ledbesvär etc. Så påt bara

• Skärgårdsbruden

Ingen som var pratsugen... typiskt! Då går jag tillbaka till sängen och återkommer senare.

• viktualia

Skärgårdsbruden - nämnda avkok plus lite kanel och nejlikor funkar mot förkylning! hinkade typ 2 liter sånt dagarna innan vårt bröllop eftersom jag tisdagen och onsdagen innan var däckad i förkylning. Det gick över och på lördagen var jag pigg och gifte mig!!

• nu är jag fruL

hejsan skärgårn
    Försöker hinna jobba lite!!!!!!!!

usch vad jag tycker synd om dig som mår så illa!

• Storasystern

Skärgårds och Vickan, det låter som värsta mirakelmedlet! Kanske värt att testa... Funkar det mot mens-depp också tro??? ;)

• viktualia

Storasystern - mot mensdepp funkar mest choklad tycker jag. FIN choklad ska det vara... men det där avkoket är säkert värt att testa!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???