• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

äsch.. jag får nog lägga ner "smygläsarprofilen" snart... hm... fast jag hör fortfarande till nån slags "hangaround" eftersom jag inte delar era mödor och ansträngningar.

Och fruLlan som sagt: Vem FN skulle bli lycklig över att du satt på jobbet i hålan imorgon och grämde dig??? Näeee! Man ska inte vara för snäll och särskilt inte du, vars humör mycket hänger på just det här projektet!!

BRAVO!!! Hurrarop!!!!

• mugglesfan

Bravo frullan! Hur långt är det mellan din håla och hemmet? Vad var det - 30 mil?

Du verkar vara så himla ambitiös hela tiden så det är helt rätt att satsa på bebisverkstaden emellanåt!!!

• viktualia

FruLlan överdriver hela tiden.. avståndet mellan hålan (där undertecknad bor) och fruLans bostad är 25 mil...

Fast å andra sidan kan avståndet där emellan KÄNNAS som säkert 100 mil ibland...

*fniss*

• nu är jag fruL

tack tack för stödet tejjer

ja ambitiös är bara förnamnet... så jag är värd det här

ha ha ha vickan
    jag kommer att fortsätta att hävda att det är 30 mil. Om inta för att locka fram dig ur smygläsarvrån där du försöker göm,ma dig.

men ha ha ha
    vi veeeeeeeeeeet att du är där

jag känner att jag har ÄL har rätt ont, så det är jäkligt lägligt att åka hem. Jävlarns vad jag hade ångrat det annars. Fy faaaan

nu kan vi ju som sagt verkligen säga att vi gjort allt. Maken kom hit en kväll och jag åeker hem nästa.

Nån annan med Äl på g.... hur går det förrseten med våra Bimmare???

Muggles hur har du det med symptomen?

• Nattson

He he en annan smygläsare som ger sig till känna igen: Bra att du åker hem Frullan!! På han ikväll!!! :)

• nu är jag fruL

japp det ska jag
    Den stora jakten på spermierna är i full gång!!!!!!

I kvälla skall fruLlan bli fullsprutad

jag är skitnöjd över mitt beslut faktiskt! har beställt sushi och vin också...

• mugglesfan

Frullan: nä inget speciellt idag. Lite stickningar i magen men det kan lika gärna vara att den är hård (förstoppning) ha ha.

Skulle det vara ett symptom (hård mage) så är nog jag den första som haft det - men vafasen, ni är väl alltid redo för nya symptom?!

Nu har vi handlat glögg, godis, Aladdin och ljus för vår traditionella julklappsutdelning här på jobbet. Alla köper en julklapp (maxvärde 50 kr) och så lottar vi ut så alla får en klapp var. Himla kul faktiskt!

Och ikväll är det julfest så det blir öl och snaps och sill och havskräftor (julbord på havets tema)! Och är det ngn därinne så blir lillknodden fullkomligt dränkt antagligen

Förresten, tror det var Snartis som skrev att hon inte skulle dricka ändå även om Kickn inte delar blodsystem än på några veckor. Ville bara säga att jag håller med, självklart lägger jag också av med spriten direkt om jag får ett plus. Jag menade bara att det känns lite överdrivet av BM att förespråka att man ska vara helt torr innan man ens plussat. Tja, ni kanske förstår vad jag menar...

• mugglesfan

Förresten frullan el Viktualia, är hålans första bokstav K? nyfiken...

• nu är jag fruL

Snacka om att den här tråden är en såpopera av västa slag

jag måste vel erkänna att min desperata personlighet och mina nojjor bidrar till kaoset och röran. Jävlarns vilken drama queen jag är

ha ha ha
    allt jag gör är alltid himmel eller helvete, det finns liksom ingenting mitt emellan. Ingen normalt jämn nivå utan fullt kaos hela tiden.

Antingen becksvart eller kritvitt.

usch vem var det som skrev om att det just var det jobbigaste. Var det den kloka lilla sweetan. Att det är jobbigast just med dessa kast mellan hopp och förtvivlan. usch om man bara slapp dom...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???