Frullan: nä inget speciellt idag. Lite stickningar i magen men det kan lika gärna vara att den är hård (förstoppning) ha ha.
Skulle det vara ett symptom (hård mage) så är nog jag den första som haft det - men vafasen, ni är väl alltid redo för nya symptom?!
Nu har vi handlat glögg, godis, Aladdin och ljus för vår traditionella julklappsutdelning här på jobbet. Alla köper en julklapp (maxvärde 50 kr) och så lottar vi ut så alla får en klapp var. Himla kul faktiskt!
Och ikväll är det julfest så det blir öl och snaps och sill och havskräftor (julbord på havets tema)! Och är det ngn därinne så blir lillknodden fullkomligt dränkt antagligen
Förresten, tror det var Snartis som skrev att hon inte skulle dricka ändå även om Kickn inte delar blodsystem än på några veckor. Ville bara säga att jag håller med, självklart lägger jag också av med spriten direkt om jag får ett plus. Jag menade bara att det känns lite överdrivet av BM att förespråka att man ska vara helt torr innan man ens plussat. Tja, ni kanske förstår vad jag menar...