• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Maken har bestämt sig för att det inte kommer att funka förrän tidigast i sommar (säger han). Vi har flera kompisar som det tagit ett år för så han påstår sig vara hyfsat cool. Jag är lite mer upp och ner, men nu känner jag också mer för att fira jul och inte tänka på det här på ett par månader. MEN jag vet hur det kommer att bli.

Den här tråden är bästa kompisen när man är på det här humöret... Och manteln funkar, glöggen (den mycket alkoholhaltiga) smakar bra.

• sweetstreet

Ja och samtidigt känner man sig ju så hemskt elak över att man känner sig avis.... Skuldkänslor! :(

• nu är jag fruL

nu måste jag fdra tjejer
    ses i morrn
    Kram till ALLA
    Men mest klramar till stackars september.,

och till kokos som ligger på sjukan
    Tänker på er
    tänker på er alla
    kram

• start september

Tack för support Sweet och FruL, nu ska jag ägna mig åt att vara produktiv på jobbet en liten stund till...

• sweetstreet

Ja september jag vet också att det kan ta tid.

Har en kompis och när de höll på och försökte få sitt första barn så beklagade hon sig för mig. Och då tyckte jag att ah, pyttsan! Ni har inte hållit på mer än ett halvr, vad gnäller du för?! (fast jag sa det såklart inte riktigt lika elakt!) Men nu sitter man här själv och mår kasst för att det inte fungerat på 4:e gången.
    Jaja, så är det.

De fick iallafall barn sedan. Tror de höll på i ca 3 eller 4 månder till efter att hon beklagat sig, så det blir väl nästan 1 år då gissar jag.

• sweetstreet

Oj september,
    det bör jag också göra!!!!!!

Kram FruLLAn!

och Kram till September!

Och superkram till Koko fast hon inte ser det än! Men kasnke kan hon känna den rent menalt?! :)

• Vänner-fan

Nä men usch... det där låter inget bra alls tjejer. Stor kram till er!
    Jag har själv varit djupt deprimerad under en längre tid (flera år sen nu), fast det är inte riktigt samma sak för då fanns det inga toppar, utan bara en enda lång dal. Såhär i efterhand har jag insett att jag skulle sökt professionell hjälp, för det finns alltid hjälp att få. Vad jag än gjorde på egen hand så mådde jag inte bättre och tro mig, jag testade allt. Motionerade mycket som ska vara bra, likaså att skratta så kroppen tror att man är glad, jag umgicks mycket med vänner, men absolut ingenting hjälpte. Till sist gick det över av sig själv, jag bara vaknade en morgon och kände att klumpen i magen var borta och jag blev så lättad att jag bara grät. MEN då hade jag sumpat 20 månader av mitt liv när det borde varit som bäst. Så vad ni än gör, gör inte om det misstaget i alla fall är ni snälla! Jag har i efterhand fått veta av en psykolog att jag kunnat ta mig ur det på 3-4 månader om jag bara sökt hjälp.

Vet inte vad jag ska skriva, men det här blev i alla fall inget klämkäckt inlägg...

• Vänner-fan

Oj, ni hann skriva massor innan mitt inlägg hann in, för telefonen ringde. Och det låter som att de flesta av er lämnade datorn också, så jag får bara önska er trevlig Lucia då!

• sweetstreet

Tack vänner-fan!!!

Jag tror inte det är riktigt så illa för min del Men jag vet vad du pratar om för jag har också varit väldigt deprimerade en tid, även om det är många år sedan nu. Det gick faktiskt också över av sig själv, men kasnke hade det varit smart att söka hjälp?

Tack iallafall för omtanken! Det värmer! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???