• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Vi är alltså två med samma lite lätt neggiga inställning Sweet...

Jag önskar så att ni andra med BIM i helgen plussar!

• sweetstreet

Å September!!!!!!!!

Känner med dig!!!!!
    Som du ser är jag kanske inte den bästa på att trösta just nu, men jag lovar att jag verkligen förstår hur det känns.
    Själv är jag redan nu deppig för att jag liksom känner på mig att mensen kommer om ett par dagar. Jag har alla mina vanliga menssymptom nu.

Jävla skit!

Självklart finns det glögg kvar under manteln!!!!!!!!
    Bara hugg in!

• sweetstreet

Sedan lär jag krypa in och göra dig sällskap i helgen. Om du inte hunnit ut tills dess förstås. Det kan man ju iofs hoppas för det är ju bra om man kommer upp ur depphålet.

• nu är jag fruL

Sweetan
    usch jag lider med dig. det var inte längre sen jag hade samma slags tankar
    usch
    FAAAAAAAAAAAAAN
    att det ska vara så svårt!!!!!!!!!!!!!!
    Varför kan det bara inte fungera????
    Eller varför kan man bara inte få reda på att det kommer fungera NÅN gång så man kan slappna av lite....

Missförstå mig rätt nu.
    Jag VET att de snälla kommentarerna som jag kallar klämkäcka inlägg är menade rakt från hjärtat från folk.
    och när jag tänker nu som mitt rationella (nåja Liiiite mer) jag så VET jag att de är av välmening och jag blir rörd av tacksamhet över dom.
    MEN när jag är där längst nere på den svarta botten så klarar jag inte av snällhet.
    Jag har nog alltid varit så.
    Då blir jag bara arg av det.

FÖRLÅT ALLA SOM FÖRSÖKT VARA SNÄLLA MOT MIG NÄR JAG ÄR PÅ BOTTEN!!!!!!!!!!!!!
    TACK FÖR ATT NI VARIT DET OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE KUNNAT TA DET!

usch men det är så jag känner. Att jag inte vill höra att det KOMMER gå bra. det måste gå bra NU!

usch jag är en otålig människa...

fy stackare.
    nu deppar jag säkert ner dig ännu mer!

• start september

Jag tror nämligen egentligen att det här är en turtråd så det kommer ordna sig för alla!

Brukar ha hyfsad intution (i alla fall vad gäller andra än mig själv)...

• sweetstreet

Jag tycker det jobbigaste är att man varje gång gå o hoppas att denna gången denna gången kasnke kanske....

Varför gör man det?????????

Superdumt!
    För om man inte hade hoppats hade det ju inte varit lika stor besvikelse.

• nu är jag fruL

september
    NEEEEEEEEEEEEJ
    Gumman Usch faaaaan

• sweetstreet

FruLLan, det gör inget att du känner så. Det jobbigaste är ju för dig själv. För det är ju du som inte blir tröstad då?

Men vi alla på tråden känner ju till hur du fungerar nu, så vi ska väl försöka hålla oss och inte ropa klämkäckt om hasar dig till manteln. ;)

Och tack september,
    vi får väl verkligen hoppas att det blir VÅR tur också någongång. HElst SNART! Helst typ NU! Allra helst typ NYSS, men det vet vi ju att det inte funkade...

• nu är jag fruL

sweetan
    Jag tror att du absolut inte är ensam över dubbla känslor inför andras pluss.
    Så känner jag också och flera med oss tror jag.

Man är självklart SUPER GLAD över deras skull. men samtidigt finns det en tagg i hjärtat som bara önskar att det var en själv. Och så ser man framförsig att alla plussar utom en själv...

usch fy faaaan

• sweetstreet

Ja jag r iallfall så himla gad att denna tråden finns!

Tror annars att jag mått ännu sämre oh att min stackars man fått permanenta skavsår i öronen. Well, han har nästan det ändå iofs, men de hade definitivt varit värre om denna tråden inte funnits! ;)

Så Tack än en gång FruLLan för att du startade tråden!!!!!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???