• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hoppas hon går på att britta inte vill bli gravid

tonårsfnissar

• nu är jag fruL

hi hi hi
    vad kul det är att vara 14 år och vara osynlig

• sweetstreet

Klart hon gör!!!!!!

men du får skriva välllldigt tyssssst på tangenterna. Annars kanske hon misstänker något. *knappar tyst tyst på mitt egna tangentbord*

• sweetstreet

FruLLan, helt ärligt nu måste jag fråga dig en sak.

Hur gör du för att klättra upp från det där hålet som man hamnar i när det aldrig fungerar, gång efter gång efter gång???

Hittills tycker jag det känts hyfsat ok trots allt. Blivit ledsen ja, besviken ja, frustrerad ja, arg ja.... Men nU nu käns det nästan som om jag är redo att liksom ge upp!

Och detta trots att jag VET att vi inte hållit på så himla länge eller så. Egentligen. Men det är som om energin liksom pustat ut..... :(

• Liten med Mindre

Toktossor!

Nu är det färdigskrålat här. Ska hem och peppa spermierna med julgröt inför nästa vecka - små gryn i gucka.Om de kikar på gröten så kanske de lär sig att simma, som ett träningspass liksom.

Fast å andra sidan är risgryn högst immobila. Kanske en dålig förebild. Hoppas att maken inte har något fönster från kulorna till maken så att simmarna kan kika på gröten.

• sweetstreet

Jag tycker just nu att det känns rätt hopplöst faktiskt.

Kanske har man helt enkelt inga bra ägg i korgen?
    Kanske är de redan vändstekta hela högen? Eller bara någon jädrans omelett?

Hela brunchmenyn liksom!
    Äggröra och frukostkorv, hm? Plötsligt inser man ju varför det inte riktigt vill fungera...

• Liten med Mindre

Sweet, hade mens i helgen som var. ÄL nästa vecka - ska testa med stickor för första gången.

Tjingeling!

• Liten med Mindre

kulorna till MAGEN skulle det ju vara några inlägg upp.

• Liten med Mindre

Nu får jag ta och ge mig. Allt blir ju konstigt skrivet. Och så kanske bolaget hinner stänga idag igen. Inte bra!

Tjingeling 2!

• sweetstreet

Lycka till med gröten mindre!

Men jag avråder starkt från att köra simtest i gröten!!!!!!!
    Låter inte som en helt bra idé faktiskt.

För om ni först låter simmarna komma ut på utflykt INNAN ni liksom sätter dem i gröten så blir det ju ändå inte helt vetenskapligt gjort. För så gör ni väl inte när ni 6-ar?
    Och att låta maken köra sin ja-du-vet i gröten låter farligt! Tänk på att han kan få brännskador!!!!! :o

Och så är det ju kanske inte så kul att äta sedan heller.... :( ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???