• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Vänner-fan

Sweet,
    Det låter bra att det inte är så illa!

Ja, när jag har pratat med en psykolog på senare tid (pga av att jag var stressad) har jag märkt att de med väldigt enkla medel kan få en att må mycket bättre t.ex. genom att få en att inse att man inte tänker så rationellt i alla lägen och jag blev verkligen förvånad över att vissa problem kan lösas så lätt bara genom att man använder en annan approach än man brukar. Svårt att förklara utan att gå in så djupt på det. Men dåligt ska man faktiskt inte behöva må oavsett anledning! Livet är för kort för det!

• Vänner-fan

Så, ja, det är smart att söka hjälp!

skulle det stå också...

• julifrun

Uj uj vad ni skriver!
    Tittar in och passar på att önska glad lucia!

Visst doftar det PLUS lång väg? Vet inte hur mycket det luktar hemma hos mig..inga symptom, kanske sticker det pyttelite i sidan då och då och brösten ömmar till ibland men det gör dom iallafall innan mens..Förhoppningsvis har inget hänt innan julafton och då är det stora testardagen.

Jag läste någonstans att det var någon som ansåg sig vara gravid ända tills motsatsen bevisats. Det tycker jag lät coolt! Då snackar vi plussisivt!

• Moppy

Hallå någon där? Sweetie? Muggles? Frullan?
    Någon annan söt tös?

• Moppy

JA ja jag kör väl en monolog då ;)
    Mår lite illa (kan dock vara av all sushi jag proppat i mig), och det ilar i tappen....

Det är faktiskt så sjukt att man får sug efter sådant som man inte ska äta om man nu är gravid (inte för att jag tror det gör ngn som helst skada så här tidigt). Jag har sjuukt sug efter sushi, kaffe, spritglögg och annat. Ja det kanske är kroppen som låter en njuta medans tid är.... *not*
    Någon annan som känner så (suget alltså)

• Moppy

Nähä ingen där, så går jag väl och mumsar i mig en lussebulle istället.

KRAM TILL TRÅDEN!

• sweetstreet

Moppy!
    Det kanske är kropens (eller psykets....!) sätt att få dig att äta allt du inte kommer kunna stoppa i dig senare!??!?! ;)

• sweetstreet

julifrun,

Hoppas hoppas då!! Kanek blir det årets bästa julklapp??!!!!! :D

• sweetstreet

Äsch, kanske ska det vara!!!!

• Moppy

Hej igen,
    Svängde förbi här igen innan jag stänger igen datorn för kvällen :D

Har nu fått riktig värk i ena äggisen, påminner om hur det kändes förra gången, då satt molandet på ena sidan också mest. Hoppas bara inte man åkt på en infektion eller något. Hmm...

Ja ja, nu ska jag snart sussa sött och sluta snick snacka om mina (inbillade?) symptom. Godnatt Sweet och ni andra, ses imorgon.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???