• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Sedan tycker även jag att det är lite stressande med både folk som plussar (särskilt de som plussar väldigt snabbt men det hände väl mer i början av förra tråden). Jag har även ganska många runtikring mig som verkar ha fått till det på typ 3:e ggn. Så när jag själv passerade 3:e ggn utan att det blev ngt så blev jag jättestressad. Kanske för att jag är en sådan tävlingsmänniska?!

När jag är uppåt så tänker jag att "men herregud, 5 mån är ju ingenting, det ordnar sig. Om det tar efter 7 mån så är det ju medel." Detta funkar from ca en vecka efter mensstart (när ÄL börjar närma sig) och fram till nästa PMS. När PMS:en kommer så faller man ner i det där hålet och tänker "fan, det kommer aldrig att funka för mig, det händer så himla lätt för alla andra, det är ingen idé att hålla på och försöka ens". Det är det här pendlandet som är jobbigt... Men då är det tur att man kan ösa ur sig här!

• Moppy

FruL för h*vete! ÅK HEM!! Ta en sjukdag och sätt dig på tåget genast!!
    När jag hade ÄL första ggr det tog, så fixade maken så att han åkte tidigare hem från en utlandsresa, åkte i ilfart hem med taxi från Arlanda, satte på mig och tog taxi ut till Arlanda igen för att åka på nästa jobbtripp. För att pricka in de där sabla ÄL dagarna måste man vika sig lite dubbel. Denna omgång har vi tex rutins*xat i över 2 veckor (ja typ som att borsta tänderna) för att inte missa någon ev ÄL. Så.... SÄTT DIG PÅ TÅGET GENAST!

• mugglesfan

Hallå sweetie (jag vet att du sover nu) - är det så du ser ut!

• mugglesfan

Moppy: imponerande insats av din man måste jag säga! Både flyghoppandet och rutinsexandet!

• Moppy

muggles: ja jag måste ge honom cred. det har nog inte varit så lätt alla gånger att "få till det", stämningen ibland har ju varit typ "okej älskling då kör vi igen" ;)

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jag lyder ALLT ni säger
    så ja jag åker hem i kväll!!!!!!!!!!!!

jag skiter i jobbet och jag skiter i allt annt. Nu är det bebis som gäller!!!!!!!!!!!

Så nu ska jag bara boka om mitt tåg och tala om för hotellet att jag inte sover där inatt.

tack för ert support

men jag vill ju inte vara sämre än moppys make

• Moppy

Hurra för FruL!! Bra jobbat!

• Bröllopstokiig

Hejja hejja! Bra Frullan!

• nu är jag fruL

Guuuuuuuuuuuuud vad ni är rara!!!!

tack för stödet:
    Utan er hade jag nog mesat och satsat på jobbet som den arbetsmyra och duktiga flicka jag är.

men nu blir det spermiejakt ikväll i stället
    MYCKET roligare!!!!!!!!!!!

puss och jag älskar er verkligen

Faaaan vad tur att ni finns!
    vickan det är riktat till de ganska aktiva smygläsarna också!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???