• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • pirr!

Frullan! Starkt imponerad!! Du gör helt rätt! Tror sexet kommer bli fantastiskt dessutom- vilken bonus!!

Vi har ej dansat i sänghalmen på en vecka vilket varit skönt efter 3,5 veckors varannandagssex.. ÄR nu på dag 37 i cykeln och vet inte när jag ska våga testa. förut har mens kommit dag 30, men förra ´månaden först dag 36, så nu vet jag inte vad jag ska tro. Börjar nästan få en test-fobi. Är sååå rädd för ett minus igen..

• Moppy

Pirr...det luktar sniff, sniff, sniff PLUSS!! Testa för sjutton du är ju sannolikt förbi BIM!

• Snart så....

Usch är sååå deppig idag (hormoner?)och vet inte varför?? Har bara mått lite illa och knappt rapat något idag men känner av magen mer. Skitjobbet att ha jeansen som jag valde imorse *suck*. Vill bara hem och krypa ner i soffan i mjukisbykor, äta lussebullar. Måste oxå tillägga att jag är supertrött *gäsp...gäsp*
    Varför kunde symptomen inte kommit SENARE??? Näää nu ska man må pest och massa saker som man gillar är helt plötsligt svinäckliga!!! dagens är kaffe :(
    fyyy sveper in mig i manteln och värmer mig lite. Glöggkranen kan jag ju inte använda

När jag kom hem igår så hade jag frossa och ont i magen. Min sambo ville direkt åka till sös men försökte lugna honom med att detta var ganska normalt?!?!? (tror jag)

• Storasystern

Vickan, jag håller med dig, choklad är fantastiskt, men min självbild (och för all del spegelbild) tycker att choklad skall förtäras i små, små doser och väldigt sällan... Tyvärr är det svårt att motstå frestelsen bara. Tänkte att det kanske fanns något bra alternativ till chokladdeppet! ;)

Pirr, det känns nästan lite plus det där!!! Hoppas för din skull! Testa efter helgen iallafall? Om du kan hålla dig så länge... :)

• viktualia

Snartis - man kan kringa sjukvårdsupplysningen om man är orolig. mycket bättre än akutmottagningar där man får vänta i evigheter!

• viktualia

RINGA skulle det stå..

Storasystern - om jag skippar spegeln så ser jag inte Vickan med BMI 33....

...säger V och mumsar vidare på choklad med 72% kakao..

• Storasystern

OK, Vickan, inga fler speglar hemma alltså! Det är det som är tricket! :)

Jag gillar Lindts gröna (madagascar hette den förut)! Vad har du för favvo?

• pirr!

Viktualia -72-procentig choklad är ju nyttigt- ökar dessutom sexlusten.. Mycket bra.

Tror jag testar på lördag om tanten håller sig borta- långt borta- förhoppningsvis över ett år!! blir bara så nojig.. orkar inte rutinkn**a mer

• nu är jag fruL

Pirr:
    oj på dag 37...wowo...det låter ju verkligen misstänkt. Men jag förstår rädslan för minus. MEN det är ju faktiskt så att testet bara tyvvär visar på verkligheten...är det ett minus så skulle det ju kommit ändå...förr eller senare. Och ibland är det ju lika bra att få det gjort.

men jag förstår din testfobi.
    Själv är jag tvärtom. Jag testar trots att jag får mens enligt klockan bara för att jag VÄGRAR att inse det fakta som mensen är.

Idiot och envis som en röd gris...det är jag det

snartis

usch gumman. Trist med så mcyket dåliga symptom...eller dåliga...ja inte roliga symptom kan man vel säga.
    MEN tänk på att det kommer komma en ljuvlig bebis i slutändan på allt elände.

Usch...gå hem tidigt i allfall.

• Storasystern

pirr, det låter ju fantastiskt att mörk choklad är hälsosamt _och_ bra för sexlusten! Japp, det blir till att köpa hem lite ikväll och strunta i spegeln! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???