• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag är också rädd för att det blir en my... och en rödhårig sådan till råga på allt. Shit vad jag kommer bli beroende av valium och spa resor

ha ha ha
    en morra i murran det ni

• nu är jag fruL

vaddå fika???

Det är vel ingen alkohol i det

• sweetstreet

Kan ju passa på att säga att mina symptom fortfarande är INGA symptom.
    Tja, så man liksom går runt här och försöker ställa in sig på mensen som lär dyka upp i dagarna, men kan samtidigt inte låta bli att lyssna på den där eländigt förrädiska viskande lilla rösten i örat som tjatar kanskekanskekanske...

Jag blir så trrrrröööötttttt!!!!!

Snälla Stäng av!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

kan man dricka det då?????

• Storasystern

God morgon Sweet! Har ni nån julstämning därborta??
    Det är svårt med julstämning när det bara regnar hela tiden... :(

• sweetstreet

Vem vet FruLLis! Kanske har de alla en liten plunta med något att "spä ut" kaffet med på fikarasterna???? ;)

• nu är jag fruL

usch den rösten är himlans jobbig tycker jag.
    Särskilt när man försöker med det berömda (icke fungerande) knepet att låtsas om som man inte tror att det blri något och därför inte bryr sig...

• sweetstreet

Tja, julstämning o julstämning...
    Det var kallt som satan i helgen med runt 8 minusgrader. Men jag gillar det för det var soligt och sådär vinterhärligt! Men nu är det tillbaks på trista 10 plus igen.... Igår regnade det, men idag är det åtminstone sol.

• sweetstreet

Japp FruL!
    Så jag hoppas vekrligen att någon av er här på tråden vill logga in i helgen. För då kanske ni måste ta hand om mig lite när röda tanten har kommit.... :(

• sweetstreet

Men visst, jag vet att ni kanske är fullt upptagna med att julstöka då. FAst en liten liten liten stund kasnke ni kan titta förbi bara för att kolla att jag inte ligger helt däckad här och vill dränka mig i glögg.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???