• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

vink vink till dig Sweet och godmorgon!

• sweetstreet

Moppy!!!
    *hoppar o studsar med viftande armar*

Du jag tycker det luktar pluss enda hit från dig! :)

• sweetstreet

Du Moppy,
    KAAAAAAAAN inte du också visa dig på sidan som muggles fixat åt oss????? Det vore så roligt att få se dig! :)

*lägger huvudet på sned tittar med bedjande ögon*

• Storasystern

Sweet, vad har du nu hittat på? En långfilm i tråden... å Sist var det doku-såpa..
    Vi kan bli kändisar och äckligt rika hela bunten med alla dessa TV-produktioner! :)

• sweetstreet

Tja, inte mig emot! Jo förresten jag skulle INTE vilja vara kändis. Men lite mer kulor skadar ju inte!

Och återigen NEJ FruLLan o Nenne, inte DE kulorna!!!!!!!!
    Där tycker jag gott det räcker med två! Så de så!!!!! :D

• sweetstreet

fast jag tror att man bör hitta på mer en TV-serie som kan gå i typ 10 år för att bli sådär äckligt rik?
    Som vänner eller Seinfeldt som liksom aldrig slutar visas för efter att sista avsnittet spelats in och visats så går det i repris på minst 4 kanaler samtidigt...

• sweetstreet

frågan är vad serien skulle handla om?

Helt klart måste ju vara något om hysteriska tjejer som jagar simmare för fullt????

Kanske lite som Sex and the City, fast det är inte alls själva sexet man vill åt utan just befruktningen?!
    För just nu är det väl så det är eller har jag fel tjejer????

• pirr!

Oj, kollegan kom in och jag avslutade lite tvärt..

Sweet: BIM oklart. allt från förra fredagen till igår. Hmm.. värsta thrillern att gå på toa nuförtiden.

• sweetstreet

Så kunde vi ju spela in allt här i New York tycker jag! Så att jag får chans att träffa er också! :)

• Moppy

Sweet jag är en fegis...vill inte visa min nuna ännu på nätet. Inte ens mina närmsta kompisar vet om mitt plussjagande... du får bedja lite mer och med stooora hundögon för att lyckas ;) jag är dock mycket nyfiken på er, kanske är det någon man känner i real life?? AHHHH

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???