• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Isch nu kommer den där hemska frossan/värken krypande. går som ilningar längs ryggen *obehagligt*

• nu är jag fruL

hejsan snartis
    skrev till dig i andra tråden
    hop hopp mellan trådarna

utpala menade inte att ignorera ditt meddelande. men jag vet ingenting om skidor...jo jag åker lite så där...men är inte beroende.
    men jag tror visst att man kan åka ett tag. jag kommer nog fortsätta rida och det borde ju vara lika farligt.

• sweetstreet

Hej hej!!!

Galet vad ni varit aktiva medan jag sovit. Särskilt du FruLLan!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Men det var otroligt befriande att se att du tänkre åka hem till maken i ilfart för att jaga simmare!!!!!! :D :)

God jakt sägr jag då!!!!!! ;)

COOOOOOOOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Snartis tycker så synd om dig. Även om det just nu känns som om man gärna ville byta med dig. Fast om man mår sådär tjyvigt som du gör nu så gissar jag att man kanske funderar över varför man frivilligt jagade det tillståndet?

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeej sweeeeeetan

japp idag är det full sprut som gäller på alla håll och kanter

först sprutar det bokstäver från tangentbordet senare i kväll skall det sprutas simmare rakt upp i fruLlans mumindal

och där ska en liten hemul slå bo i fruLlans livmoder och sitta där och rocka i 9 månader.

Så som sagt i dag är det fullt ös

• sweetstreet

Och muggles!
    Ja, så ser jag ut. :)

inte direkt Carrie i Sex and the City...
    som jag tror Page hade som bild av mig.

Skidresa tycker jag definitivt du ska boka! Jag menar det värsta som kan hända är att du inte känner för att åka när den dagen kommer pga av att du inte mår bra, eller för att du inte vill "riskera" något för ev barn. Men jag menar, jag har ändå svårt att tro att det skulle vara farligt att åka skidor! Allt beror ju på HUR man åker gissar jag? Kanske ska du skippa off pist och pucklar ;) men i övrigt tror jag säkert det kan fungera.

• sweetstreet

Eh hemul?????

Jaja, bara det inte blir en Morra!!!! :o

• sweetstreet

Kanske blir det en liten lugn Snusmumrik?
    Fast med tanke på ditt humör FruLLan så kan jag mer tänka mig en liten arg My!!!! Hahahaha!!! :D :D :D ;)

• sweetstreet

Oj nu verkade alla gått på fikarast?????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???