• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Då har ni det bättre än vi. Bara grått och elände. Undrar varför jag hade så bråttom hem från Japan... Där var det iallafall soligt och varmare... :( :(

• sweetstreet

Ja fast ingen make!!!!!!! DET måste ju ändå slå solen! :)

• pirr!

Hahaa, pratade just (på fikarasten jag just kom från) om att här ska hinkas glögg i mellandagarna för oss som jobbar, och sen hela munnen full av mintisar så att patienterna inte känner spritlukten.. Hiihi!

• nu är jag fruL

jag lovar att lyfta på filten och kolla om du är där sweetan. men jag hoppas att det kommer vara tomt under filten. Tycker att det är dumt med mens.

Du som bor i ett land där presidenten styr allt
    kan du inte tala om för honom att stifta en lag mot mens eller så...

visst är jag smart

• Storasystern

Sweet, vad var det vi sa om neggo-tankar?? Visserligen sitter jag här och hoppas åt dig, men det skulle underlätta om du kunde hjälpa till lite... ;) :)

Du ska minsann inte ha besök av nån elak tant inte, hon ska hålla sig borta riktigt, riktigt länge! Så det så! *låter bestämd*

• sweetstreet

Jag har iallafall bestämt mig för att köpa rosenrot nu! Måste ju pröva det också nu till NÄ! Man vill ju gärna vara lite förberedd så man åtminstone kan donga till röda tanten i huvudet med rosenroten när hon kommer!

• Storasystern

Sant, det är bättre hemma med maken. Det slår faktiskt solen att ha någon som pysslar om en lite... :) :)

• sweetstreet

Ja syrran jag lovar att försöka bättra mig!

Kan ju iallafall säga att min viskröst (nej FruLLAn inte Whiskeyrösten den håller tyst just nu faktiskt!) är i gång. Så om den representerar hoppet så är det iallafall något bidrag från mig också.

Fast själv börjar jag nästan tycka att den rösten representerar en inte-så-frisk-sida hos mig själv. Men det kasnke vi kan tala tyst om?!?!?!

• pirr!

Allra bäst med make OCH sol.

Tog lite Mitt Val kvinna ungefär var tredje dag (glömmer så lätt)ibland tre åt gången för att kompensera för att jag glömt. (Jag vet dumt och ingen nytta, men det känns bra ialla fall)
    Detdär med bensprattlet är också mest för att det känns som att man ger de små

• sweetstreet

Hm FruLLis!
    Jag tror tyvärr inte W känner för en lag mot mens: Ligger liksom inte riktigt i hans linje väl??????
    Visserligen vill han ju helst förbjuda aborter vilket ju är lite likt att förbjuda mens....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???