• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

Vet inte vad jag har för favvo.. nån schysst chokladpralin från Chokladfabriken på Söder kanske... hm...

näeee.. idag är det verkligen en riktigt rutten pmsdag... tur att man kan sitta på BT och dumma sig...

• Snart så....

Ang mörk choklad, har Lindt som kund och har fått prova alla smaker och deras med apelsin är väldigt god. Eller den med colakrisp och man vill festa till det.

Frullan, du gör helt rätt i att åka hem och sätta på maken!! Mera trådkusiner år Pick´n & Kick´n :)

Det luktar pluss för Moppy, Muggles och Pirr!! Spännande :D

Ja det är svårt att tro att nått gott kan komma ur detta elände. Ska helt klart gå tidigare hem idag IGEN...
    Skärgårds, i vilken vecka fick du börja vara hemma? Tänkte mer om detta eskalerar så kanske det är lika bra att vara hemma mer i jul *funderar*

• mugglesfan

pirr: jag förstår dig! vänta några dagar till då, det är ju dyrt att testa också... Känner du inga PMS- el andra menssymptom? Då verkar det ju hoppfullt

skärgårds: sorry var bara TVUNGEN att fika lite . Så tråkigt att du mår så illa. Visst var du sjukskriven också? Fick du också piller mot illamåendet som BrudSommar (hon blev ju tom inlagd med dropp)?

• Snart så....

Kan även tillägga att jag var en riktig testoholic, många test gick åt.

• mugglesfan

pirr: måste säga att jag är otroligt impad över alla som orkar rutinpippa i flera veckor - ni är verkligen värda ett plus!!! jag orkar knappt en vecka...

• pirr!

Muggles -
    hade lite molande mensvärk natten mellan tisdag och onsdag och var tom uppe och tog en tablett mitt i natten, men sen försvann det.. (jaa!). Har även gått och klämt bröstvårtorna röda i jakt på symtom, men de är lika oömma som alltid (har inte heller ont i bröna vid mens och ÄL).

Ja, det är väl bara att vänta och se. Dock svårt att tänka på annat- det vet ni ju alla!

Ska dessutom träffa en 4-månaders och en 3-veckors baby i kväll. Kommer ju att gå jättebra. Kommer säkert springa in på nå´t kvällsöppet apotek och köpa test som jag sen inte vågar använda.

Tar på krafterna dethär med bäbisverkstad. Hinner nog inte jobba.. Borde få göra-barn-ledigt i 6 månader!

• pirr!

Ja, kan ju lätt säga att det inte var några sprutorgas*er.. mer "okej, skit i förspelet! In med den och släpp ut dom snabbt. Måste hinna ligga och spratttla lite med benen innan jag somnar. Tack!"

Längtar efter det gamla goda vill-ha-dig-nu-sexet!!!

• Moppy

Pirr...beundrar dig att du kan vänta med att testa. jag har redan test hemma som ligger hemma och bara väääntar tills BIM-dagen närmar sig....

Symptom idag (sorry att jag tjatar):
    - mår illa
    - molvärk
    - ilning i tappen
    - ont i ena bröstet och har fått typ som ett tydlig blodkärl alt stretch mark (*fyy*) på ena sidan

Kaaan det inte bli tisdag snart?!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    ja sexxx har blivit en helt annan grej sen man började försöka skaffa barn. Vi kör också mycket stoppa in och lossa
    men bara det funkar så...

pirr: wiiiiiiiiiiiiiiiiiw
    det är så himla spännande. Mensvärk som inte blir mens.... jag menar HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ är inte det verkligen symptom så..

sprattla med benen i luften. det gjorde du också va snartis?
    Ska man det? det gör aldrig jag...
    kanske måste göra det!
    HUR

• nu är jag fruL

moppy: gumman jag tror att du också har ett litet eller för alld el STORT pluss att inhämta

shitt den här månaden verkar vara himla produktiv! eller plussitiv

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???