• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Hur säkert är det förresten att testa redan på BIM-dagen? Står det inte på testerna att det är först 3 veckor efter BIM som det är 99% säkert el nåt (gah, jag har glömt exakt vad det stod, kommer bara ihåg att det inte var 100% vid BIM). Det där hormonet ska väl komma upp i mätbara halter och har det hunnit det redan vid BIM?

• mugglesfan

Jag vet ju att en del andra har fått plus redan på BIM-dagen men det kanske inte funkar så för alla?

Man kanske borde vänta ännu längre med att testa? Vill inte ha minus (även om du är mkt klok när du påpekar att det är lika bra man får veta, frullan).

Men ska jag boka en skidresa v13 senast på måndag så måste jag veta om jag har ngt därinne el inte - man kan väl kanske inte åka skidor när är i typ (vad blir det?) 17:e veckan eller?

• mugglesfan

Jag ligger aldrig med bena i vädret heller, jag tror de hittar in ändå.

• mugglesfan

Det är skönt att ni är så säkra på att jag har plus att vänta för det är jag inte själv. Så då kan jag skylla alla mina inbillade symptom på er - det vara BARA ert fel att jag kände en massa stickningar i magen mm

• nu är jag fruL

muggles
    Jag tror att CBs test är 99% säkra redan på BIM dagen. Och det tycker i allfall jag är tillräckligt säkert för att gå att lita på.

Men det är klart är man en låghormonare så kommer kanske plusset först långt senare. Men jag vet att någon har nämnt ett test som kunde mäta lägre halter än CB. Mrn det vet jag inget om.

• Snart så....

Ja det stämmer! Stoppa en kudde under baken och ligg med benen i vädret :) 10-30 min

Muggles, skulle nog inte åka skidor i V17. Tänk om nått händer?? även om man är superbra så kan nån annan idoit åka på en...

• nu är jag fruL

muggles
    HELT rätt
    man ska ALLTID skylla allt på alla andra
    helt i min linje

men jag känner mig väldigt positiv för din skull

ha ha ha
    vill ni höra mina symptom så här 12 timmar efter jag haft 6
    mina bröstvårtor svider

ha ha ha
    snacka om att inbillningssymptomen kom tidigt den här gången

• Moppy

Muggles, de flesta test kan du testa med från BIM dagen, med CB även någon dag innan....

• mugglesfan

Nä och förmodligen har man tom hunnit bli otymplig. Men jag kan ju inte heller säga att jag inte kan boka en skidresa v13 utifall att jag kanske är på smällen. Så jag måste testa på måndag oavsett (om jag inte får mensen på söndag alltså). Får jag minus då så får jag väl köra på med skidresa!

Men i typ 3:e månaden kan man väl fortfarande vara ganska liten va? På magen alltså. Tänkte att man kunde skida försiktigt i blåa och röda backar (i vanliga fall älskar jag puckel, offpist och svart).

Man kan ju inte strunta i att boka helt för tänk om jag inte blir på smällen förrän i juni - då har jag ju missat en skidsäsong i onödan. Man kan ju inte sluta leva...

• Moppy

Skulle inte Cicci åka skidor i år? tyckte hon nämnde det....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???