• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

*urk* usch frullan vill inte börja spy än och absoulut inte byta blöjor än *isch*

Åhhh vad jag har många upp på dig sen när du fått pluss och INTE får dricka och mår illa *ler*
    DÅ ska JAG minsann blåsa öldoft på DIG :D

• mugglesfan

Jag firar gärna med dig frullan! fast virtuellt...

• nu är jag fruL

snartis snartis
    å är du heeeelt upptagen av blöjbyten och spyor så då kommer du inte orka retas med mig
    ha ha ha jag känner mig lugn.

Muggles, du kommer inte behöva planera för ÄL på nyår...tro mig!

• mugglesfan

Aaaaahhh, bröllopsbilderna bara ramlar in! Kul att se er...

• Snart så....

Jag vill oxå vara med och dricka HEJDLÖST på nyår!! (virtuellt)

• nu är jag fruL

vaddå muggles...
    bara virtuellt

jag vill ha en RIKTIG axel att gråta emot

• mugglesfan

frullan, du känner väl mig. jag är ju med i den här klubben låtsas-att-det-är-kört-så-jag-inte-blir-så-besviken-och-behöver-leta-upp-en-kulspruteaffär-och-mejar-ner-oskyldiga-medmänniskor

• mugglesfan

hoppsan vad rolig sidan blev nu då... har jag förstör hela tråden nu el bara den här sidan

• Storasystern

Muggles, då cyklar vi tillsammans ett tag! :) Men jag har en hopplöst lång cykel (40 dagar!!!) så du hinner nog ifrån mig igen... :(
    Välkommen i desperationsklubben förresten... ;)

Jag är gärna med och festar på nyår, men jag tänker dricka champagne! Massor! På riktigt! Och hoppas att det är sista chansen på länge...

• Snart så....

Frullis frullis det kommer ALLTID finns tid för att ge igen för öldoften :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???