• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Jag såg ett Snö-smycke i lördags som jag tyckte var jättefint, lite dyrare än de allra vanligaste Snö-smyckena. Väldigt fint festsmycke.

Skulle behöva nya regnbyxor men hur tråkigt är inte det?!

Ett fint nattlinne har jag önskat mig men det finns ju så dåligt utbud. Jag vill inte ha ngt slinkigt men heller inget jättehemvävt med Snobben på (inget ont i det men det har jag redan, vill ha ett finare).

I födelsedagspresent (fyller i jan) har jag redan önskat mig en flådig middag på en bra restaurang här i Götet!

• mugglesfan

Man kan önska sig upplevelser:
    - chokladprovning (för er som inte får dricka vin!)
    - musikal-/konsertbiljetter
    - övernattning på ngt romantiskt pensionat

• mugglesfan

Snartis: japp jag har också tänkt tanken på nidis kan jag säga!

Så därför kommer ni antagligen att få skrapa upp resterna av mig när jag har fått besök av elaka tanten på söndag. Förra ggn var jag helt övertygad om att jag kände ngt vilket jag sa till mannen därhemma. Sedan när jag testade minus (och dagen efter fick mens) kände jag mig som ett stort fån, så nu har jag inte vågat andas om varken nidis el ont i brösten el ngt...

Nä nu är det fika!

• Bröllopstokiig

Snart så.... det är just det, jag har önskat mig presentkort i mammabutik. Så trist, men man kan ju snart inte ha sina gamla vanliga trasor längre och ännu mindre nya...
    Kängor har jag redan sånna där Bally Curling kängor som är monstervarma! De var så dyra (3000 kr) så jag få minsann ha dem ett tag till!
    Jag är en sån där trist människa som har allt!
    Upplevelser är jätte kul Muggles, men det känns som jag har och ska få en massa sånt framöver med. Vi går ut och äter på krogen säkert minst 3 ggr i veckan, så kanske en date hemma som Mindres make har fixat...

Hmmmm så svårt, sen när man just har gift sig så har man ju fått en massa där, och jag fyllde år i november, då fick jag en massa fint då. Så nu är det verklien torka i bollen

• Snart så....

Cicci, jag kan ju inte önska mig saker som hör ihop med babyn för vi kommer nog berätta på julafton. Hmmm svårt blir det.

Mellantiden kommer bli jobbig på klädfronten. Kan inte ha varken vanliga eller mamma, hur gör man då?

• Snart så....

Cicci, kom på en sak som jag kan önska mig!! Disneyfilmer :) älskar tecknat så ingen skulle börja en ana *ler nöjt*

• Bröllopstokiig

Gummiband! Det vet jag funkar så länge om man inte kan knäppa brallorna. Eller kjol med resårband i midjan

• Snart så....

Ja har massa sköna kjolar som kanske kommer att användas mkt mera nu hahaha

• viktualia

snartis... smygläsaren kliver in igen...

Jag som drar stl 46 utan tillstymmelse till graviditet har lånat ut div kläder till gravida kompisar som kanske vanligen drar 40 eller så. Du kanske har nån i bekantskapskretsen som kan låna ut lite?!?

Kompisarna som lånat kläder av mig har använt dem hemma och köpt några färre nya kläder att ha på jobbet och så.

• Snart så....

Får väl sno sambon stora tröjjor och sånt hemma men på jobbet måste man vara presentabel hela tiden...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???