• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Muggles & cicci, fast jag kommer inte dricka något iallafall. Kanske smaka en klunk på nyår men inte mer än så.

• Moppy

Snart så: jag har BIM på tisdag, muggles + sweet på söndag tror jag och lapinette på torsdag om en vecka. hade inte pirr BIM denna veckan?

hade vi inte en BIMlista för ett tag sedan? jag är så senil....

• Snart så....

Jo men vet ju inte vilken sida den är på?
    Hmmm har du inte sett den slemgrejjan innan? Jag fick ju nästan exsakt en vecka innan BIM första slemklumpen..
    Plussitivt

• Moppy

Nej jag brukar ha nada flytningar mellan ÄL och mens. Så detta är något nytt helt klart MEN det kan vara gamla swimmers också. Vårt senaste mys var i tisdagsmorse. Tycker dock det mesta borde ha kommit ut by now...

ja ja snillet spekulerar, tänk om man kunde röntga sig och se om det är något därinne :D :D

• mugglesfan

Fick en brunaktig flytning i söndags och det var definitivt mer än bara gamla simmare (med den färgen).

Igår (var det väl) kom det ytterligare en megaklump (bra beskrivet!) och det var definitivt inga gamla simmare (om inte jag har blivit helt senil och glömt när vi hade 6 senast ). Aha, det verkar ju lovande då.
    Det enda jag är lite orolig för är att jag hade flytningar inför förra mensen också fast då var det mer "vanliga" flytningar, inga megaslemklumpar som nu.

En annan positiv sak är det onda i brösten (JA man blir helt sjuk och tom tycker onda saker är positiva nuförtiden - detta riktat till ev smygläsare som tycker man borde tagga ner ) som jag def aldrig haft tidigare. Har aldrig känt ngt liknande. Hade jag inte haft denna tråden och vetat att det kan vara ett plussitivt tecken hade jag nog blivit riktigt orolig att ngt var allvarligt fel (bröstcancer typ)! Så tack för denna tråd frullan!

• Snart så....

Verkar som vi har 2 potensiella plussarna här :D

Samma tecken som mig och VAD fick JAG??? hahha

• Snart så....

Så svullen i magen nu ujujuj första aningen om hur magen kommer se ut i början

• Snart så....

Muggles, en brun flytning hmmm låter misstänkt som en liten nidis? Det verkar ju ha kommit rätt i tid oxå?

• Bröllopstokiig

Vad kan man önska sig i julklapp???
    Jag har idé torka, brukar komma på massor!
    HJÄLP mig!
    Vad önskar ni er, kanske är det ngt jag kan tänka mig

• Snart så....

Cicci, jag hade tänkt önska mig massa saker som kläder och underkläder men det gick bort nu.
    Hmmm har oxå lite svårt att komma på saker nu. Har dock önskat mig "vandrar-kängor" i Gore tex som jag kan ha i vinter och när man ska ut i snön med pulka nästa vinter.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???